Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2579
Jeg har ikke så mye peiling på slikt

men prøver å åpne for at jeg kan streame Ink Master Sverige på
viaplay.se

har Tor Browser, men får fortsatt opp beskjed om at jeg ikke
har rettigheter til å se i mitt land...

hva må jeg gjøre for å få til dette?
Jeg bruker Overplay.net, for å se NRK i Sverige. Det fungerer fint, og er lett verdt fem dollar/mnd
Tor er temmelig teit til å bruke til noe slikt siden du ikke kan styre hvor du "er" og det skifter ganske ofte, det vil også gå umåtelig tregt. Du må ha en svensk proxy eller vpn for å få det til.
Hvordan fikk du for deg at TOR kunne brukes til dette?
Hvis du skulle være så heldig å få en exit node i Sverige, vil hastigheten uansett være så lav at du ikke får sett noe som helst.
Feks : https://www.anonine.com/ gir deg svensk IP, for ca 400 i året.
Trådstarter
takker for svar, som jeg påpekte i første setning har jeg ikke peiling , ville bare se
en serie som jeg ikke finner noen andre plasser.
Tor Browser er det programmet jeg har , og innbilte meg at man kunne styre proxy eller
whatever med det

Men da må man rett og slett bruke betalingsider for å skaffe seg svensk ip

takk
Ipredator.se gir deg svensk VPN, men norsk viaplay konto fungerer ikke på viaplay.se, du får logget inn men under rettigheter finner du ingenting.