Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1378
Hey!

Jeg bare lurte på om det er noen som har laget en PirateBox?
Om du ikke vet hva det er, kan du ta en titt her: http://wiki.daviddarts.com/PirateBox

Så lurer jeg også på om det er "vanskelig" å lage den xD Jeg har egentlig aldri hatt et ordentlig DIY prosjekt, så jeg må jo starte et sted. Er dette en god start?

Takk på forhånd!
Vil ikke tro det er vanskelig å lage den, men etter min mening er ikke dette et DIY prosjekt. I utgangspunktet installerer du bare en pakke på en open-wrt router. Men for all del, sikkert ett artig prosjekt
Sitat av BuzzR Vis innlegg
Vil ikke tro det er vanskelig å lage den, men etter min mening er ikke dette et DIY prosjekt. I utgangspunktet installerer du bare en pakke på en open-wrt router. Men for all del, sikkert ett artig prosjekt
Vis hele sitatet...
Ja. Jeg ser nå forskjellen. Men takk for informasjonen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Klarer ikke finne ut hvor man får tak i pirat boksen, altså den boksen man putter hardwaren i...
Det er jo en random (sort, eller lakkert sort) blikkboks med klistremerker på
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Klarer ikke finne ut hvor man får tak i pirat boksen, altså den boksen man putter hardwaren i...
Vis hele sitatet...

http://www.perpetualkid.com/pirate-lunch-box.aspx <--- TADAAAAA!!!
vet noen kor man kan kjøpe ferdig denne ferdig bygd?
Anyone kan sikkert putte sammen en slik til deg, dersom du ikke klarer det selv. (det er jo ganske rett-frem da......)
Det kommer bare ann på om du er villig til å betale det noen ønsker å ta for jobben.
1000-lappen + router og matboks, så er det sikkert noen som vil "bygge" en slik til deg.