Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 9657
Hei, har nettopp bytta rom på telefonen min og ser til min store skrekk at norsk-tipping appen er borte fra google play. Noen som veit hvorfor og om den kommer tilbake igjen?
BuzzR's Avatar
Trådstarter
Ah, takker Fuzzy Noen som veit hvorfor appen er fjernet?
Har verken kilder eller veldig god innsikt i akkurat Google Play, men sånn generelt sett er ikke Google veldig glad i gamblinginnhold av noe slag.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Antageligvis fordi den forrige var utrolig råtten

NB! Vi arbeider i skrivende stund med en helt ny native-app som vil bli tilgjengelig i Android Market. Denne native-appen er fortsatt under testing. Vi håper å lansere denne i løpet av sommeren.
Vis hele sitatet...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dette er enkelt å få til, du sender ordet "spill" til 1960, og følger så anvisningene derifra, og vips så har du appen på mobilen din igjen! Har akkurat gjort dette, og det funket. Måtte så aktivisere appen, og hadde umidellbart tilgang til min konto igjen.