Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1516
Får man "røykeånde" når man røyker reint grønt? Dvs uten å blande tobakk?
Evt. lukter man som et tehus etterpå?
Noen erfaringer her?
en gang røyka jeg noe god grønt og da lukta lillebroren min at jeg hadde røyka det 4t etterpå hvartfall
Hmm. En kamerat av meg hadde røyka grønt en gang jeg møtte han. Vet ikke om han hadde røyka reint eller blanda med tobakk. Men det lukta vannvittig stramt. Ikke bare av ånden hans. Men av hele gutten!
Nesten litt sånn "kattepiss"-stramt.. Sort of.. hehe! Rar forklaring, men eneste jeg kom på som kunne sammenlignes sånn cirkus med den lukten..
Grønt lukter vel så å si ganske mye! setter seg i klærene osv! Så kan lukte d LENGE etter at man har røyka det! Brunt derimot lukter ikke så mye..
Jeg har røyka i 3år og aldri vært spesielt plaget med lukt. Røyk ute og ta deg en tyggis så går det greit. Er en fordel om du røyker vanlig sigg også. Kamuflerer lukten veldig bra. Hvertfall min mening. Er lukt et så stort problem?
sånn ca hvor lenge sitter egentlig hasj lukten?
hasj lukt er borte på minutter. Hvartfall når man røyker med tobakk som kamuflerer lukta
Har aldri merka at det lukter ganja av ånden eller av klær etter røyking, lukter bare tobakksrøyk av klærne spør du meg.
Hvis man røyker inne kan det sette seg litt, som Sinister sier; og som vi har gjort før - røyk ute. Det er til og med litt koselig Men nå kommer vintern da, men det er ingen hindring for meg. Uansett har jeg ikke hatt noen særlig lukt etterpå, om man røyker mye kan det komme. Har også merka det at det egentlig mest lukter tobakk.
spankingguru
Worner's Avatar
Hvis man er et sted det er fuktig. feks ute om kvelden så setter lukta seg veldig godt. Det beste er vel å være inne i et stort rom

Når man røyker selv så kjenner man jo ikke lukta like godt. Farmor som ikke røyker kan lukte røyklukta av meg bare jeg har vært i nærheten av noen som røyker
Trådstarter
23 0
Sitat av Sinister
Jeg har røyka i 3år og aldri vært spesielt plaget med lukt. Røyk ute og ta deg en tyggis så går det greit. Er en fordel om du røyker vanlig sigg også. Kamuflerer lukten veldig bra. Hvertfall min mening. Er lukt et så stort problem?
Vis hele sitatet...
Lukt er et stort problem. Holder nemlig min lille hobby helt for meg selv, og min kjære bør absolutt ikke vite noe om det. Siden jeg ikke røyker til vanlig, så byr det på problemer i "hverdagen" når jeg vil slappe av litt ekstra.

Røyker alltid ute, og har en liten pipesak som jeg benytter meg av. Siden det ikke er noen andre her jeg bor som deler min interesse så kan jeg ikke få bekreftet eller avkreftet at det lukter noe spess.

Derfor: bare kom med deres erfaringer. Som alltid i røykemiljøer, så er det mange teorier ute å går, men med mange nok svar så vil vel essensen komme frem til slutt.
En tyggis er vel bra uansett... Ellers lukter det vel stort sett ikke så voldsomt av folk etterpå, men det varierer jo ut i fra stæsj også... Pot har vel en tendens til å lukte litt heftigere enn hasj kan du si, og det varierer stort mellom forskjellige typer pot også - alt fra søtlig plantelukt og sukkertøy til kattepiss og ugress.
visst faen stanker det men det varer heldigvis bare i ett minutt. da lukter det rent grønt også.