Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1154
Hei, nå har jeg jobbet med Fruity loops en måned. Og har kommet fram til disse låtene. Jeg tror da dette ligger under EuroDance sjangeren. Hvis ikke så må dere si hva jeg må gjøre for å få det til å bli EuroDance. (blås i det jeg skrev det, det ble dumt)

JEg vet jeg suger når det gjelder Beats og slikt. Jeg er mer fornøyd med melodiene .

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=53703

Du finner sangene inpå der, dem heter

Nordic DanceFloor og Bass in the club

kaller meg The nordic Dj
Sist endret av boblesaft; 6. oktober 2006 kl. 19:46.
Jeg har ikke hørt på låtene, men hvorfor MÅ det bli Eurodance?
ikke så viktig det kanskje. Men jeg er ihvertfall sto fan av Bass Hunter som lager euro dance. jeg overdrev litt vel mye. Men ontopic igjen
Likte ikke musikken over hode, ingen spesiell take off, noe jeg er veldig glad i
har bare holdt på en måned da
Sender denne meldingen fra mobilen. Nokia 6101 ellers så må jeg si det at det var ikke stort folk kunne si om låtene mine.
Første låta var litt kjedelig, det var liksom ingen fart i den.
Andre låta *kremt*, skørrete, noe galt med lydkvaliteten der.. Den var ikke veldig bra heller, men for all del, bedre enn det jeg klarte å sette sammen den tiden jeg prøvde med fram i fruityloops...
Litt for lite fart i sangene dine. Men var ganske chill å høre på forde.. Beste låta var helt klart den første.. Hadde blitt MYE bedre som du hadde lagt litt mer fart i den, og kanskje fått til noen "take offs" :P
Jeg må si meg enig med Cypher19, men med litt mer øvning så får du det til bedre etterhvert vettu