Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1196
Jadda... tidenes kongekomedie i mine øyne er uten tvil genifilmen "one night at the roxbury". Så utrolig geniale skuespillere med de mest treffende og malplasserte kommentarene skal du lete lenge etter. Burde uten tvil blitt tildelt kultstatus over det hele langstrakte land slik den er blitt i min sosiale omgangskrets. Dette er filmen som får deg til å digge 80-talls disko igjen! Kan ikkje skjønne at det er noen som skulle ha noe negativt å si om denne filmen, MEN, vil gjerne høre kommentarer fra alle som har sin mening om denne filmen...
hmm, "A night at the Roxbury" var det vel. Hihi, joda, morsom den
Men du overdriver å litt ;P
Må si meg enig med Thyph, syns filmen var grei nok, men absolutt ikke en av de store filmene her i verden ; )
grei film...ikke noe mere enn det.
tidenes komedie?neppe,men smak og behag selvfølgelig.
jeg mener Search for the holy grail er den mest geniale.
Trådstarter
med all respekt, tipper dere bare har sett den en gang... selv har jeg sett den minst 20 ganger, det geniale er de uttallige geniale poengene som dukker opp, mange aspekter ved filmen du faktisk ikke legger merke til... Hadde denne filmen fått den oppmerksomhet den fortjener, ville den garantert revolusjonert diskotekene in our stiff country...
Tja, skulle gjerne sett den en gang, er vel et par år siden sist. Men er tydeligvis noen kamerater av meg som liker den like godt som deg, for den har nemlig sporløst forduftet.
▼ ... flere år senere ... ▼
Denne filmen er genial....har sett den mange ganger, fikk lyst å se den da jeg leste denne tråden.
Skjønner ikke helt poenget med å dra opp en såpass gammel, relativt unødvendig tråd, men må man så må man, og jeg må.

Roxbury foe life......lurer på om den klubben fins, hadde vært fett.
Sett den 100 ganger, genial musikk, mange morsomme klipp, men også mye ræva humor!
Grei film, men den havner absolutt ikke på noen topplister. Og ALDRI i DVD-samlinga mi.
Tja, likte bedre den lille versjonen med de to guttene + Jim Carrey. Filmen var grei nok, men ikke så morsom, syns jeg.
Faktisk et utested i Arendal som het Roxbury for ikke lange tida siden.

Men lurer på om de opererte med 23-årsgrense og kleskode (noe som er høl i hue i denne byen) så de varte ikke lenge. Men husker å ha vært på et vårball der, og lokalene var sinnsykt kule. Litt 80s over dem ..

Men ang. filmen er den jo morsom =) Men fins bedre alternativer. 7\10 gir eg filmen.
Morsom film! Men ikke den beste filmen jeg har sett! Finnes filmer som er bedre Men helt klart en GOD klassiker.
Fet film ja, men det er vel tidlig 90-tallsmusikk og ikke 80-talls?
Sitat av Johnney
men det er vel tidlig 90-tallsmusikk og ikke 80-talls?
Vis hele sitatet...
Må si meg veldig enig i dette
Meh... jeg liker også SNL-sketsjen bedre.
One Night at Roxbury er jo litt morsom, men humoren er nok for de spesielt interesserte spør du meg.
Samma tingen med Kevin & Perry Go Large.. Filmtips til trådstarter viss du likte One Night...

Edit: Listetråd. .Når jeg tenker meg om
Sist endret av ZyPreXa; 19. november 2006 kl. 20:50.
What is love er standard sang på vors hos meg hvertfall
Må nesten være HELT enig i ALT det positive som er sagt, den er rett og slett RÅ. Og en fulltreffen klassiker når jeg har besøk! <3