Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 2552
Hei.

Har prøvd å røyke shit et par ganger og har som mange andre hørt masse skrekkhistorier om hva som kan skje og lignende.
Har ett spørsmål om det er større fare for bivirkninger om man røyker og drikker?
Har holdt meg til en av delene da jeg ikke er sikker.

Er forresten ny her, så hei. Vær greie nå da (husk at jeg er en newbie..)
er ikke noe farig, men jeg for min del gjør det ikke da jeg som oftest blir dårlig hvis jeg røyker og jeg er ordentlig full.... også er det 100% sjangs for jeg sovner:P
Når du allerede er drita full og skal røyke deg en, er det sannsynlig at du også glemmer å være litt måteholden. Hasj funker mye sterkere sammen med alkohol, og grunnen til alle skrekkhistoriene du har hørt er nok stort sett resultater av nettopp drita fulle mennesker som røyker seg en like fet en som de ville gjort ellers.

Hasj kombinert med alkohol syns jeg er en kjempebra rus, såfremt man utøver måtehold, både når det gjelder hasj- og alkoholbruk.

Velkommen til nFF

PS. Å bli dårlig av hasj i fylla er (såfremt du ikke har inntatt farlige mengder alkohol) ikke noe farlig, du blir bare dårlig en stund.
Er det forskjell på rusen om man røyker før man begynner å drikke eller etter at man har begynt?
Har også litt problemer med å være måteholden da det er ofte at jeg ikke merker rusen når jeg har begynt å røyke, så tenker det er best å rulle før man tar en dram.

PS. Takk takk
jeg pleier alltid å drikke meg ganske gofull før jeg røyker.. hvis jeg ikke har drekki nok så blir jeg litt for slapp, hvis det er fest det er snakk om.
jeg syns ikke du burde ta mer enn noen få øl hvis du skal røyke, men nå er det vel bare min mening..
Sytes egentlig det er best å røyke før jeg starter å drikke og så fortsette fyringa etter man har drikki en del osv osv

forresten hallå sigurd!
Istarten pleide jeg som regel og spy når jeg inntok begge stoffer. Dette av de grunner som mxyzptlk nevner. Men ettersom tiden har gått har jeg lært meg hvordan jeg skal balansere mellom hasj og alkohol og få mest mulig ut av kvelden. Hender fortsatt at jeg røyker for feite spliffs på fylla, men blir ikke dårlig lenger, bare overstadig full
hasjen setter gjerne en spiss på fylla! (om det gir mening til noen andre enn meg)
Digg å røyke å drikke, må bare lære å balansere det sånn som sinister sier, kan fort gå galt
Hehe... Det vil da si at det tar tid å lære. Da kan det jo bli en artig kveld (merk: ironi)
Men må prøves da, sia de verste som kan skje er at jeg kommer til å bli liggende skikkelig syk
Drikk deg i godformen. Slik at du er hyper og supersosial. Også røyker du opp i mot et halvgram. Kjemperus!

Når det begynner å gi seg, er det på tide med refill.
Ikke bland det med sprit hvertfall! Det går dåååårlig. Da kan du fort våkne opp uten å huske noen timer av kvelden i forveien, finne diverse lommeinnhold spredd utover huset og hagen, og få søstre som hevder at du kvelden i forveien ravet rundt og lette etter spøkelser. Men nok om det.
Sitat av Tobb
Ikke bland det med sprit hvertfall! Det går dåååårlig. Da kan du fort våkne opp uten å huske noen timer av kvelden i forveien, finne diverse lommeinnhold spredd utover huset og hagen, og få søstre som hevder at du kvelden i forveien ravet rundt og lette etter spøkelser. Men nok om det.
Vis hele sitatet...

Høres ut som du hadde en morsom kveld, sikkert like morsomt før søstern din
Den beste rusen syns jeg er når jeg har vært på fest, temmelig dritfull! Så drar vi på nach å fyrer pipa. Det er det beste nachspiellet og den beste rusen syns jeg
bøtta,helflaske,bøtta. ikke noe party-trick akkurat, men du sover jævla godt
ikkje bland to stoffer. lærte det da eg drakk ganske mykje for så og røyka meg totalt fjærn. er normalt at du ender opp med og spy da, og at du har lett for og sovne

edit: og ja visst du drikker og drar noen trekk så kan hasjen føles som ein booster på alkoholen. første gang eg røyka drog eg kun noen trekk og merka d ikkje noe særlig. men dagen etterpå la eg merke til at eg hadde drukke allt for lite til at eg kunne ha blitt så dritings som eg blei den kvelden (det følest jo nesten som den samme rusen)
Sist endret av itZsaiN; 8. august 2006 kl. 20:53.
Hvis jeg kombinerer alkohol og hasj virker det som om rusen av hasjen varer mye kortere enn vanlig... Er det bare meg eller har flere opplevd dette??
Sjansen for at du spyr første gang er stor. Men det ternger ikke og hende. Nå i helga hadde jeg en kompis som fylte nesten ei hel 10l bøtte etter og ha trekka mens han var drita.

Og han har røyka nok som det er på fylla. Det er vel som og spille russisk rullet tenker jeg.
Kan være kjipt, men ikke farlig, jeg bare røykte og drakk, de 5 siste gangen jeg gjorde det ble jeg paranoid/gal og kvalm. Jeg får til tider (når jeg er nykter) en følelse av at jeg skal besvime, alt svartner, men kommer tilbake..
Sitat av Cisco
Kan være kjipt, men ikke farlig, jeg bare røykte og drakk, de 5 siste gangen jeg gjorde det ble jeg paranoid/gal og kvalm. Jeg får til tider (når jeg er nykter) en følelse av at jeg skal besvime, alt svartner, men kommer tilbake..
Vis hele sitatet...
Jernmangel? Hadde noe lignende ei stund
Hehe :s
Dette kan bli spennende. Skal prøve nå på lørdag. Spennende...
Må nesten prøve da, lærer aldri noe ellers.
Takk for alle svarene, ikke så nervøs nå lenger... Hehe ^_^
hva med og blaze et par fete stapp så begynne og drikke?
funker mye bedre for min del vist ikke må jeg vente til jeg er nogen lunde edru før jeg trekker


piiiz
Å blande hasj og alkohol er skummelt pga synergi effekten, men hvis du utviser måtehold går det som regel helt greit. Og de gangene du bommer merker du det godt
Kvalme, svimmelhet. Stortsett de samme forgiftnings symptomer man får av for stort inntak av for mye alkohol.

Men for all del, når du klarer å mikse korrekt er det nesten som å ta det beste ut av begge tilstander, utrolig underholdene ;D

Så bare prøv, men vær forberedt på å bomme. good luck
▼ ... noen uker senere ... ▼
Herregud,. d er fett som faen...
Jeg drikker en sånn 8-øl så røyker
jeg er joint eller et trekk på bong...
Blir enda fullere, eheh...eller ENDA
fjernere:O
▼ ... noen uker senere ... ▼
vet ikke aldersnivået her jeg men etter 30 år med en litn jonas i ny og ne er min erfaring flere gifter i kroppen fører som regel til kaos , men en litn en og deretter litt alkohol så har du en fin kveld for da er det bare å justere utover kvelden. røyker nesten aldri på fylla da det er bare å se på folk rundt seg som gjør det . og etter en god del år med tinitus drikker jeg nesten ikke lengere men jonas`n gir meg gode søvnfylte netter igjen
Aldri vært problem. Gjør dette hver helg, men det er igrunn bare sløsing.
Man føler seg jo som sagt bare mere full. Bedre å røyke når man er edru, så man merker effekten fult ut!
Jeg røyker alltid når jeg drikker. Blir så mye gladere og i bedre stemning. men jeg pleier og bli så fort drita at jeg drikker ikke så ofte.
Men jeg for min del syns ikke hasj er noe problem når man røyker. Spyr bare pga alkoholen, aldri hasjen, bare hvis jeg er dritt kvalm og tar en pipe.
Men føler du deg ikek kvalm i det hele tatt så er det bare og kjøre på sakte med piper og se hvordan du føler deg etetrhvert.
Begynn smått, kanskje røyk en joint isteden hvis du ikke er vant til hasj på fylla så slepper du det kicket fra pipa, for det kan man noen ganger bli kvalm av hvis man er litt småkvalm fra før av.
Sist endret av Marokk; 7. oktober 2006 kl. 22:47.
stemmer marokk! jeg og er den typen som alltid røyker når jeg drikker. pleier å være jointer på dagtid å utover natta når det går tomt for alkohol, fyrer vi bøtte eller vannis!

Hasj & Øl passer perfekt til hverandre.
Sprit & Guff passer også perfekt til hverandre.. :P
Bare rull en spliff og ta noen trekk før du kapper den. Vent ti minutter og føl hvordan formen er. Føler du at du er i god form kan du spare resten til senere på kvelden, hvis ikke kan du bare fyre opp på nytt igjen og ta et par trekk til..
er som regel full når jeg røyker, knall det
Har selv bare gode erfaringer fra kvelder der jeg blander alkohol og hasj. Pleier som regel være godfjern når jeg starter å drekke. Tar en halvliter eller to før jeg tar 2-4 trekk fra vannis. Kommer ann på hvor mange vi er, hvor mye vi mekker osv, men som regel minst 2 trekk. Så er det en eller to nye halvlitere igjen. Jeg drekker ikke pilsen så veldig fort.. bruker gjerne en halvtime på hver halvliter. Så er det samme greia igjen til jeg går tom for det ene eller det andre. Da går resten
Funker fint hver gang og blir aldri dårlig. Synes rusen du får av å blande alkohol og hasj er utrolig deilig og den holder meg mye lenger i gang enn bare alkohol eller hasj alene.

Noe som er lurt å passe seg for er å overvurdere seg selv for mye og hive innpå shots og sprit. Etter min erfaring så funker hasjen best med øl fordi det er lettere å kontrollere mengden du inntar. Selvfølgelig kan man ta et par shots, men alt med måte.

Håper jeg klarte å få frem det jeg ville uten å være for uklar..

Peace!
Hasj, weed og alkohol er 3 ting som hører HELT hjemme for min del.. Får så SYKT bra rus av å drikke meg drita først, så røyke no skikkelig bra weed.. Men sjangsene for å bli litt dårlig utover kvelden blir jo desto større :P hehe.. har bare detti sammen ett par ganger :P ^^,