Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2428
hvis du skal røyke hasj men ikke røyker til vanlig så regner jeg med at du begynner å hoste som du gjør om du tar et trekk av en vanlig røyk..så om du da tar noe å drikke etter hvert trekk som f.eks brus..har det noe å si? demper det rusen eller no?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det har aldri blitt påvist at drikke (øl, brus, saft o.l.) demper effekten av THC
Vann eller sukkerfri brus eller saft demper ikke virkningen av rusen på noen måte, Dodecha har helt rett.

Mange vil si at inntak av sukker eller sukkerholdig drikke demper rusen (jeg orker ikke en debatt om dette er riktig eller ikke, jeg sier bare at det er en utbredt oppfatning), øl eller alkohol påvirker såklart rusen og gjør den sterkere og annerledes, avhengig av hvor mye du drikker og røyker.
Sist endret av knuthulu; 18. september 2006 kl. 14:25.
skyll det ned med 12 pils, blir knall rus
Sitat av Mötley Crüe
skyll det ned med 12 pils, blir knall rus
Vis hele sitatet...
og så en linje pepper.. sykeste formen ever!
Sitat av Mötley Crüe
skyll det ned med 12 pils, blir knall rus
Vis hele sitatet...

Haha, enig med deg der as! Drikke og røyking blir knall rus! Særlig om du har no good weed
men må passe på lit den miksen da, blir lett lit grønn!! hehe
Jeg har som regel endt opp med relativt dårlig rus hvis jeg drikker alkohol *før* jeg røyker. Moderate mengder grønt + ei flaske vin == knall rus.
Sitat av hyfe
Jeg har som regel endt opp med relativt dårlig rus hvis jeg drikker alkohol *før* jeg røyker. Moderate mengder grønt + ei flaske vin == knall rus.
Vis hele sitatet...
Så dette tilfeldig og vil komme med et tips: Ikke alle tåler vin like godt, så test ut vin FØR du tester vin + hasj. Ellers blir man veldig dårlig mens man røyker, og ihvertfall etterpå.
kult at folk gidder å svare på et så egentlig uinteresant spørsmål setter veldig pris på deres erfaringer

jeg har aldri prøvd dop før men skal starte med hasj til helga eller no i nermeste fremtid.
men hver gang jeg prøver ting for første gang blir jeg drit dårlig/kvalm
som første gang jeg drakk og første gang jeg prøvde å røyke og snus osv
så er det noe som hjelper om du blir dårlig av hasj eventuellt noe du kan gjøre?
(det var myye mer enn 2o tegn!)
om du er så uheldig og grønne (bli dårlig) er det ikke stort du kan gjøre, bare forbrede deg på en ikke så koselig opplevelse, vet ikke hva du kan gjøre men jeg syntes det var godt og henge ut en ryte uten og røre meg i 3 timer mens jeg spydde og koste meg..
De gangene jeg har blitt kvalm av å røyke hasj, så har det hjulpet med litt frisk luft.
Sitat av e|mo
De gangene jeg har blitt kvalm av å røyke hasj, så har det hjulpet med litt frisk luft.
Vis hele sitatet...
Eventuelt kan man rope på elgen. Gjør underverker
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Så lenge du ikke blander med tobakk eller alkohol så er du som oftest safe, de er veldig mer kvalmebringende enn cannabis.
Hvis du sliter med å røyke, kan du spise eller drikke det istedenfor. Det tar da lengre tid før rusen slår inn, men den varer til gjengjeld lengre (og mer effektivt i manges øyne). Smelt smør i en gryte og legg hasjen oppi. Rør litt rundt mens det blir varmt og hasjen vil løse seg opp (kan ta litt lang tid). Så kan du kose deg med et glass kakao eller toro vaffler

Lykke til!

edit: Eller selvfølgelig "special brownies"!
Sist endret av Laurentius; 18. september 2006 kl. 23:09.
har mekka "special brownies" før ja! Faen, er chill Særlig når rusen starter å komme i sånne bølger som bare skylder over deg!
Det er vitenskaplig bevist at sukker nøytraliserer effekten av THC. Røyker man hasj/pot får man ofte lavt blodsukker, Ergo munchies.
Luddr: Etter hva jeg har forstått er det ingen forskningsresultater som tilsier at man får nedsenket blodsukker ved å røyke seg en bønne, har heller ikke lest at sukker nøytraliserer THC. Har du noen kilder?
Sist endret av Sinister; 18. september 2006 kl. 23:55.
Lavt blodsukker er en av bieffektene ved inntak av thc, å sukker er en god måte å bli kvitt lavt blodsukker. men er ikke ALLE som trenger å få lavt blodsukker, enkelte kan bli paranoia, tretthet, kvalme. er forskjellig til personer. husker ikke helt hvor jeg leste dette, men så det faktisk sist i dag. søk opp ali g når han itervjuer en narkotika ekspert:P
Ja, sukker får opp blodsukkeret igjen, men det gjør ikke stort med rusen.
men når blodsukkeret går opp påvirker kansje dette rusen?:O