Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 787
Tok på meg oppgaven å lage en trancelåt til russebussen til noen venninner og etter en dag med tukling i reason sitter jeg med denne:

http://www.speedyshare.com/444634120.html

Feedback er lov.. gjerne konstruktiv om mulig!

Vokal kommer plutselig
Første minutt var altfor kjedelig, og jeg tror det kan medføre til et trykk på "next" på cd-spilleren for dem som ikke har trance som et daglig hørsel-inntak, dette er uheldig da sangen var ypperlig produsert.
Fonzey's Avatar
Trådstarter
da er det vel kanskje der vokalen må inn.. vet ikke hva som skal være av vokal, men et eller annet som fanger oppmerksomheten til folk!

det var vel det som var ideen i utgangspunktet.. men lurer virkelig på hva man skal gjøre uten at det blir tacky!
Sist endret av Fonzey; 26. mars 2008 kl. 13:31.
synes sangen var ganske bra jeg ikke no spess kjedligere første minutt en andre trance sanger, så la ikke så mye merke til det. ^^,
likte den veldig godt faktisk! Personlig misliker jeg vokal i trance i det hele tatt (nå skal det sies at jeg misliker det meste av trance though), så personlig ville jeg holdt den uten. Det eneste som jeg føler mangler er en mer distinkt melodi kanskje, en kjenningsrytme på en måte. Er absolutt ingen ekspert på området, heller tvert om, dog.
Llikte sangen godt.(ikkje noen stor fan av techo) Men einig i at det tok litt lang tid før det vart fart i sakene.

Elles godt jobba!
Sist endret av kverulanten; 26. mars 2008 kl. 20:46. Grunn: leif's
Fonzey's Avatar
Trådstarter
Gjort noen små forandringer med kompresjonen, fiksa noen detaljer osv. den forrige linken er deaktivert, her er den nye:

http://www.speedyshare.com/580380794.html

tar fortsatt gledelig imot forslag og feedback
glemte å si d i forige mlding jeg skrev, IKKE legg til noe vokal, da ødlegger du sangen :P
Fonzey's Avatar
Trådstarter
men må være noe som insinuerer at den tilhører en buss...=P

la til no sånn stygg hvisking to steder i låta..stygt.. tacky.. fysj.. jeg skammer meg.. jeg skammer meg egentlig over mye men tja...
Sist endret av Fonzey; 27. mars 2008 kl. 02:04.
det tar for lang tid før den begynner,veldig veldig kjedelig...jeg fikk ikke noe party stemning!
oxo syns jeg det hvar ganske plastik.sry man men stå på!
kuult! egentlig liker jeg ikke trance, men dette var bra!