Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2587
Hei.

Jeg satt på pc'en og hadde ikke på noe lys, bare lyset fra pc skjermen.
Plutselig ser jeg noe løpe gjennom beina på meg.
Jeg skrur på lyset fort og ser at det er en svær norsk husedderkopp!
Broren til en vennine av meg har en tarantella og denne var ikke mye mindre!

Jeg roper på pappa og han kommer og ler litt av meg mens han ser på edderkoppen.
Han prøver å løfte den men den stikker av under sofaen jeg sitter i!!!

Jeg spurter inn på rommet med pc'en og skriver dette!
Legger de mange egg?
Hvor kan de være?

Jeg vil ikke ha denne tingen i mitt hus!
Djeveldyret skal bort!!!
Kill it with fire.
katter er flotte edderkopp drepere.. + mus, lemen, fugler, fluer, + alt annet smått
Jeg hadde en kompis som ble spist opp av en slik mens han sov. De legger forresten hundrevis av egg. Sov godt!
Sitat av Bjornix Vis innlegg
Jeg hadde en kompis som ble spist opp av en slik mens han sov. De legger forresten hundrevis av egg. Sov godt!
Vis hele sitatet...
Fårstår gått den "hadde" delen da..
Ja, han er jo død nå. Ganske pinefulle greier også etter hva jeg forsto..
Egg legger de gjerne når de har litt trygge omgivelser der de kan være trygge på å fange mat.

Bite, gjør de gjerne om natten når du sover.
Ble bitt natt til i går, har enda en svær byll på armen. Djeveldyr.
Har også hørt i løpet av et år så krabber det ca 8 edderkopper opp i nesa eller munnen din mens du sover og legger egg inni kroppen din, så ja du får sove godt :P
Sitat av Bjornix Vis innlegg
Ja, han er jo død nå. Ganske pinefulle greier også etter hva jeg forsto..
Vis hele sitatet...
Var det sarkasme? ...
Ikke opplevd så store som taranteller, hehe... Men har vært vilt mye edderkopper i leiligheten min denne sommern! Skal vel ikke se bort fra at de legger mange egg heller..

Mulig det bare er meg, men syntes de bare blir større å større..
freeeeeeeeaks
Jeg leste dette et sted og det samme skjer hos meg: Jeg har ikke sett disse djevelskapedderkoppene på flere uker. HVA FAEN ER DET DE PLANLEGGER?
Hold dere serriøse!
Vil ikke at tråden skal bli sletta!

RandomiZed: har du blitt bitt av en eller var det kødd?
Er det vondt?
Kan de ha partnere som er like store?

Lyset på for fullt her på rommet mitt!
Mørke steder?
Da kommer den ikke inn her
Hvorfor i helvete er du redd for en liten edderkopp? Herregud, å være redd for noe sånt er så jævlig urasjonelt og direkte latterlig. Bruk logikk, min gode mann! Kan den skade deg? Nei! Ikke mer enn et lite bitt, og tåler du ikke det er du - unnskyld uttrykket - ei pingle. Er ikke meninga å flame deg, eller være frekk/personangrep. Men dette gjelder alle som er redd for små edderkopper. Jeg gir meg ende over...
Liten?
Den der var faen meg ikke liten!
Shit!! Så mye søppel det er på freak for tiden..
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Har også hørt i løpet av et år så krabber det ca 8 edderkopper opp i nesa eller munnen din mens du sover og legger egg inni kroppen din, så ja du får sove godt :P
Vis hele sitatet...
Dette har jeg også blitt fortalt, bare at det var nærmere 8 per natt. Kilde: min mor. :P
per natt ? nei da hadde du vartfall sett rundt 20 stk i løpet av dagen inne i huset ditt, er nok mere 8 pr år ellernoe :P
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Dette har jeg også blitt fortalt, bare at det var nærmere 8 per natt. Kilde: min mor. :P
Vis hele sitatet...
what, kan umulig være 8 pr natt! Jeg har jo ikke edderkopper på rommet mitt en gang!
Update: jeg satt i senga når jeg plutselig hørte masse gå lyder.
De var høye!
Så jeg ser ned på gulvet mitt og der går jævelen.
Den gikk fort!
Så jeg sto opp fra senga og tråkket på den.
Løpte til kjøkkenet og hentet en boks som jeg la den oppi.

Nå kan jeg sove godt inatt
Er jo ikke gigantiske taranteller du får i deg da.. Og du har nok en edderkopp eller 3 på rommet ditt skal du se :P
Hvor gamle er dere egentlig?
Sitat av Settoz Vis innlegg
Var det sarkasme? ...
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig ikke! Var bare et par beinstumper igjen av han neste dag.
http://insects.about.com/od/insectfo...ile-asleep.htm

Tydeligvis en gammel myte... kan ikke stole på noen nå til dags, ikke engang din egen mor!
Ok mod.
Slett tråden.
Jeg fikk svar og nå slår kp-horene til!
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Update: jeg satt i senga når jeg plutselig hørte masse gå lyder.
De var høye!
Så jeg ser ned på gulvet mitt og der går jævelen.
Den gikk fort!
Så jeg sto opp fra senga og tråkket på den.
Løpte til kjøkkenet og hentet en boks som jeg la den oppi.

Nå kan jeg sove godt inatt
Vis hele sitatet...

da syntes jeg du kan sende bilder av den, så kan vi se hva slags skapning dette er...
Sitat av First-Price Vis innlegg
da syntes jeg du kan sende bilder av den, så kan vi se hva slags skapning dette er...
Vis hele sitatet...
Den er grei

Uploader imorgen tidlig med bildet!
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Hei.

Jeg satt på pc'en og hadde ikke på noe lys, bare lyset fra pc skjermen.
Plutselig ser jeg noe løpe gjennom beina på meg.
Jeg skrur på lyset fort og ser at det er en svær norsk husedderkopp!
Broren til en vennine av meg har en tarantella og denne var ikke mye mindre!

Jeg roper på pappa og han kommer og ler litt av meg mens han ser på edderkoppen.
Han prøver å løfte den men den stikker av under sofaen jeg sitter i!!!

Jeg spurter inn på rommet med pc'en og skriver dette!
Legger de mange egg?
Hvor kan de være?

Jeg vil ikke ha denne tingen i mitt hus!
Djeveldyret skal bort!!!
Vis hele sitatet...
gå på 4chan og gjør sånt, slik som alle andre
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hvorfor i helvete er du redd for en liten edderkopp? Herregud, å være redd for noe sånt er så jævlig urasjonelt og direkte latterlig. Bruk logikk, min gode mann! Kan den skade deg? Nei! Ikke mer enn et lite bitt, og tåler du ikke det er du - unnskyld uttrykket - ei pingle. Er ikke meninga å flame deg, eller være frekk/personangrep. Men dette gjelder alle som er redd for små edderkopper. Jeg gir meg ende over...
Vis hele sitatet...
At det er urasjonelt har ingenting å si. Jeg er personlig ikke noen pyse og er verken redd for å dø eller spesielt redd for fysiske smerter. MEN JEG ER FAEN SÅ REDD FOR EDDERKOPPER!
Sitat av Duun Vis innlegg
At det er urasjonelt har ingenting å si. Jeg er personlig ikke noen pyse og er verken redd for å dø eller spesielt redd for fysiske smerter. MEN JEG ER FAEN SÅ REDD FOR EDDERKOPPER!
Vis hele sitatet...
Den der skriver jeg også under på! Jeg hater edderkopper, særlig når de setter seg utenfor døra di! Løper forbi og håper at den ikke tar meg, og nei jeg er ikke 10 år.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hvorfor i helvete er du redd for en liten edderkopp? Herregud, å være redd for noe sånt er så jævlig urasjonelt og direkte latterlig. Bruk logikk, min gode mann! Kan den skade deg? Nei! Ikke mer enn et lite bitt, og tåler du ikke det er du - unnskyld uttrykket - ei pingle. Er ikke meninga å flame deg, eller være frekk/personangrep. Men dette gjelder alle som er redd for små edderkopper. Jeg gir meg ende over...
Vis hele sitatet...
"En fobi (fra phóbos, som betyr «frykt» eller «sykelig frykt») er en irrasjonell, intens og vedvarende frykt for visse situasjoner, aktiviteter, gjenstander, dyr eller mennesker." Sakset fra wikipedia. Tydelig at du ikke vet hva det dreier seg om..
btw folkens, er veldig mange som har insektfobi, søsteren min (ironisk at hun er psykolog og hjelper folk med fobier) klikker til helvete bare en liten edderkopp ligger død; for å ikke snakke om hvordan hun var i peru, jeez

edit: så ikke at noen nevnte fobier før
Sist endret av pyth0n; 17. august 2011 kl. 01:23.
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Update: jeg satt i senga når jeg plutselig hørte masse gå lyder.
De var høye!
Så jeg ser ned på gulvet mitt og der går jævelen.
Den gikk fort!
Så jeg sto opp fra senga og tråkket på den.
Løpte til kjøkkenet og hentet en boks som jeg la den oppi.

Nå kan jeg sove godt inatt
Vis hele sitatet...
Til alle eggene klekkes (noe som kan gå ganske fort med enkelte typer) og du har 20 til av beistene springende rundt i senga di, under sofaen din, osv!
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Til alle eggene klekkes (noe som kan gå ganske fort med enkelte typer) og du har 20 til av beistene springende rundt i senga di, under sofaen din, osv!
Vis hele sitatet...
Men idag var 1. gang jeg så den.
Trodde aldri dette beistet bodde i mitt hus.
Legger de egg så fort?

Da blir det full rengjøring i hele huset imorra!
Får håpe du ikke har en kjeller da.

Hadde en haug av sånn hvite egge som hang under trappa for en del år siden. Hvis du stikker hull på dem/ river dem ned kryper et flere titalls babyedderkopper oppover armen din

Men som med alle andre dyr, hvorfor skal dem angripe deg hvis du ikke provoserer dem?
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hvorfor i helvete er du redd for en liten edderkopp? Herregud, å være redd for noe sånt er så jævlig urasjonelt og direkte latterlig. Bruk logikk, min gode mann! Kan den skade deg? Nei! Ikke mer enn et lite bitt, og tåler du ikke det er du - unnskyld uttrykket - ei pingle. Er ikke meninga å flame deg, eller være frekk/personangrep. Men dette gjelder alle som er redd for små edderkopper. Jeg gir meg ende over...
Vis hele sitatet...
Jeg personlig er reddere de minste enn de store. Aner ikke hvorfor. Anyways, hele inlegget ditt er på tryne, og den såkalte logikken du nevner?
Araknofobi er vel en av de vanligste fobiene i verden. Så pingle blir vel strengt tatt veldig feil, når det er så mange som er redde for edderkopper på verdensbassis. Enten du er redd, eller om du bare syns de er helt ufattelig ekle småkryp.

Er ikke meningen og flame deg eller være frekk/ personangrep, men når det kommer slike idiotiske inlegg, er man dømt til og få høre det.
Sitat av pyth0n Vis innlegg
btw folkens, er veldig mange som har insektfobi, søsteren min (ironisk at hun er psykolog og hjelper folk med fobier) klikker til helvete bare en liten edderkopp ligger død; for å ikke snakke om hvordan hun var i peru, jeez

edit: så ikke at noen nevnte fobier før
Vis hele sitatet...
Btw så er ikke edderkopper insekter, men et dyr i samme del familie som skorpioner og krabber
Sitat av toxicity Vis innlegg
Btw så er ikke edderkopper insekter, men et dyr i samme del familie som skorpioner og krabber
Vis hele sitatet...
Du sier noe der
skall dyr ? xD
Katy Perry <3
Er egentlig ikke redd for noe. Bortsett fra edderkopper.