Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 644
Har akkurat gått fått ny maskin i hus. Her er link til pc - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745738.

Det står at det er 128 GB SSD, men under min datamaskin står det at en kun er 92. Vet det pleier å være noe mindre, men dette virker mye!?

I flere tester leser at jeg man kan erstatte minnebrikken med 8GB, kontra 4 GB. Noen som kan bekrefte dette? Kan jeg sette inn enda mer enn 8?
Hvis det er samme som med min Samsung 900X4C så er det en partisjon for systemgjenoppretting som stjeler litt plass.

Sjekk Kontrollpanel-->System og Sikkerhet-->Lag og formater harddiskpartisjoner
Det stemte :-) Nå har jeg tatt sikkerhetskopi på en ekstern harddisk. Trodde den partisjonen skulle forsvinne da? Hvordan får jeg fjernet den, og laget en systemgjenoppretter?
Jeg er nok ikke den beste å spørre, men mener at du nok må reformatere hele harddisken og gjøre en ny OS instal. Jeg har bare beholdt min inntil videre, da jeg ikke ikke lagrer noe særlig filer lokalt på den pc'n alikvel.

Men kanskje noen andre her kan bekrefte dette?
Ok, da er det kanskje det som er løsningen. Noen som vet om hvordan jeg sjekker om hastigheten på minne er 1337 eller 1600? Står forskjellig på forskjellige nettsider.