Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1459
Heihei. Jeg lurer på om noen av dere vet om det vil smake godt om jeg lager tyrker av dry gin?
prøv..titegn.
Sitat av xhacktly Vis innlegg
prøv..titegn.
Vis hele sitatet...
Vel, det er sløsing av alkohol hvis det smaker dritt når han faktisk har lagd det, er jo derfor han spør her.

Personlig tror jeg ikke det vil smake noe godt, men er sikkert noen her som faktisk har prøvd.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Vel, det er sløsing av alkohol hvis det smaker dritt når han faktisk har lagd det, er jo derfor han spør her.

Personlig tror jeg ikke det vil smake noe godt, men er sikkert noen her som faktisk har prøvd.
Vis hele sitatet...
er jo bare å lage en liten mengde å prøve da. man må jo ikke ta hele flaska.
Jeg ser ikke for meg at det her kommer til å smake noe godt. Tenk barnåler + tyrkisk pepper. Bruk ginen din til noe annet du, mekk deg en Gin Fizz eller en Gin & Tonic istedet.

Gin Fizz
4cl gin
1-2cl sukkerlake
Saften av en halv sitron
Tonic

Hell gin, sukkerlake og sitronsaft i en shaker. Rist i ti sekunder. Heller over is i et longdrinkglass, topp med tonic. Smaker nydelig friskt!
Ikke sløs gin på dette, kan tenke meg produktet vil inngå i kategorien vond. Noe billig hjemmelagd med høy prosent vil gavne deg bedre. Gjør som Ivellios sa med ginen.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Høres ikke godt ut :P
Jeg ville aldri kastet bort Gin på denne måten, ville heller brukt Gin'en til å mixe Tom collins