Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1218
Hei! Skal snart inn i vg2, men jeg angrer på valg av skole. Det er etter søknadsfristen og jeg lurer på om det er noe mulighet for å endre søknaden.

Dette er en ganske stor dealbreaker pga en situasjon som har oppstått nylig. Takk for hjelpen!
Har du ingen unnskyldning du kan bruke? Fullt mulig å bytte om du har god grun
Vet ikke hvilket fylke du bor i, men for Telemark fylke står det: "Innen 30. april kan søknaden endres, og henvendelsen må skje direkte til inntakskontoret." Jeg vil tro det er slik i alle fylker.
Sist endret av Kikagaku; 2 uker siden kl. 13:26.
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Vet ikke hvilket fylke du bor i, men for Telemark fylke står det: "Innen 30. april kan søknaden endres, og henvendelsen må skje direkte til inntakskontoret." Jeg vil tro det er slik i alle fylker.
Vis hele sitatet...
Er opp til hver enkelt fylke å bestemme. Mitt fylke gjorde dette før men slutta med det for noen år siden
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Vet ikke hvilket fylke du bor i, men for Telemark fylke står det: "Innen 30. april kan søknaden endres, og henvendelsen må skje direkte til inntakskontoret." Jeg vil tro det er slik i alle fylker.
Vis hele sitatet...
Bor i viken nå, men får prøve dette da


Ellers så har jeg vel en ok unnskyldning. Takk for hjelpen dere!
Sitat av Willyknickers Vis innlegg
Bor i viken nå, men får prøve dette da


Ellers så har jeg vel en ok unnskyldning. Takk for hjelpen dere!
Vis hele sitatet...
Du kan gjøre omvalg en gang før 1 mai etter søkningen er stengt. Kontakt rådgiver på skolen så hjelper de deg

Og Viken finnes ikke lengre
Sist endret av Lil@; 1 uke siden kl. 08:18.
Ring utdanningsetaten
Willyknickers's Avatar
Trådstarter
34 6
Ringt og greier nå. Det er ikke mulig å bytte fylke siden det er etter den første fristen. Takk for hjelpen