Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2242
Heisann ,

La oss si at jeg og en kamerat "f.eks" selger Hasj og tjener en del penger på dette, Og jeg har en i familien som har et hus jeg veit jeg får leie, bare at dem veit jo at jeg ikke har noen jobb. Hvordan kan jeg/vi da bortforklare hvor vi får penger til å bo for meg selv? Hehe Noen som klarer å komme med noen gode forslag her eller? Hadde vert mye til hjelp.
Si bare at du jobber. Trenger h*n å vite hvor?
lat som du vinne mye i nettpoker?
Alderen din er vel relevant i denne saken.

Hvis du er 16+ så kan du jo rett og slett å skaffe deg en jobb, for så å tjene litt peng der, men si til foreldrene dine at du tjener mer enn du egentlig gjør.
Du kan finne på forskjellige løsninger.

- Stipend
- Deltidsjobb (Avisruter, lagerarbeid, vaskejobber,
- Sparepenger
- Dekket boutgifter av Nav
- Kompisen din får dekket boutgifter av Nav, du snylter.
- Du har vunnet penger på Online-Poker.
osv..vær kreativ
Enkelt. Du og kompisen din jobber svart som malere / snekkere / "altmulig-menn".

Skal ikke så mye til å bortforklare egentlig, det gjelder bare å bruke fantasien. Svart arbeid er en slager som slår ann i de fleste tilfeller. Bare sørg for å koordinere med kompis hva som skal bli sagt, og velg for guds skyld noe som virker sannsynlig. Du sier for eksempel ikke at du jobber svart som maler eller snekker om du / dere bor i et relativt lite strøk der alle kjenner alle.

Du kan også si at du hjelper nærbutikker med litt lagerarbeid osv. osv. Det hele avhenger egentlig av hvor langt du vil risikere å dra den. Du må selvsagt også oppgi en forklaring som stemmer overens med hvor mye penger du / dere har.
Eventuelt kan du bruke noen hundre dollar på dealextreme.com og la det ligge masse stasj på rommet ditt noen uker, samt legge ut et par annonser på finn.no hvor du videreselger dette. Så kan du stolt fortelle foreldrene dine at du har funnet ut en god måte å tjene penger på ved å importere og videreselge, mens i virkeligheten bare lar masse pakker være uåpnet liggende så når de kommer på besøk så ser dem at du har det, og derfor tror du gjør gode penger av dette.
hvis dere har såpass mye penger at dere kan leie eget hus hvorfor ikke bynne en "butikk" f.eks selge noen bruktbiler. Kjøp noen eldre bruktbiler og lag noen annonser på finn. Kan til og med hende dere tjener noen kroner på bilene. Åbortforklare penger for foreldrene deres er en ting men når dere engang blir tatt av politite skal dere og kunne forklare inntekter og dere vil bli tatt og da er det greit dess mindre de klarer å henge på dere.
Trur det å si at jeg jobber svart ikke var så dumt^^ jeg får jo leie huset svart så. :P Takk for hjelpen. Komm gjerne med flere forslag går ofc for det beste alternativet^^
Det å hjelpe noen som kaller seg "Hobby Narkis" blir bare umulig for meg :S
Haha, daså xD
Tja, prostitusjon er jo alltids et alternativ, heh.. Det værste er at jeg faktisk kunne ha funnet på noe slikt. Vet ikke heeelt hvor populært det blir hos foreldrene dine, men det er unektelig en svært, svært lukurativ bransje.

Kan fort tjene 50k++ på en uke på den måten.
Hvor mye penger er det snakk om ca?
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Tja, prostitusjon er jo alltids et alternativ, heh.. Det værste er at jeg faktisk kunne ha funnet på noe slikt. Vet ikke heeelt hvor populært det blir hos foreldrene dine, men det er unektelig en svært, svært lukurativ bransje.

Kan fort tjene 50k++ på en uke på den måten.
Vis hele sitatet...
Hehe, tror ikke man kan begynne som prostituert i dag og regne med å tjene 50k+ om en måned. Du kan jo høre med de utenlandske prostituerte som man finner i Oslos gater, tror ikke de svømmer i penger akkurat.

Så en dokumentar på NRK om temaet, de intervjuet en såkalt luksusprostituert som tjente rundt 100k i måneden(alt ettersom hvor mye hun jobbet). De intervjuet også et par fra blant annet Nigeria, da delte 5-10 jenter en falleferdig og liten leilighet.
Si dere driver med markedsføring på Internett. Hvis de spør om en spesifikk side så fortell dem bare det at dere driver mest med annonser gjennom sosiale medier.
Sitat av CriminalMind Vis innlegg
Hehe, tror ikke man kan begynne som prostituert i dag og regne med å tjene 50k+ om en måned. Du kan jo høre med de utenlandske prostituerte som man finner i Oslos gater, tror ikke de svømmer i penger akkurat.

Så en dokumentar på NRK om temaet, de intervjuet en såkalt luksusprostituert som tjente rundt 100k i måneden(alt ettersom hvor mye hun jobbet). De intervjuet også et par fra blant annet Nigeria, da delte 5-10 jenter en falleferdig og liten leilighet.
Vis hele sitatet...


For the record; Jeg kjenner personlig til 3 personer som tjener godt oppimot 50k på en uke, om de vil. Det kommer helt an på hvor langt man tør å dra den, og selvsagt, hvor flink man er.

Skal jo også nevnes at yrket er en *smule* risikabelt, på mer enn én måte. Er ikke å anbefale, med mindre man har en spesiel grunn.
Sist endret av Lille Nikotin; 5. juni 2010 kl. 16:19.
Du kan jo si at du driver en nettbutikk, selger annonser, har en blogg eller 10 som du tjener penger på eller noe sånt.