Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1534
Hei!

Lurte på om cannabis virker mot fullesjuk etter en hard natt på flaska?
Jeg og mange andre syns i alle fall at dersom du har røyket før du la deg, blir fyllesyken redusert krafitg... dette kan jo ha noe med at cannabisens "bakrus" skygger over alkoholens. Det gjør også at du er generelt sløvere og fjerner mye kvalme.
Har samme erfaring som "Kraft" over her. Røyk før du legger deg, og fyllesyken blir kraftig redusert. Rart ikke noen av de som skriver om "dette hjelper mot fyllesyke" nevner dette. Burde jo faktisk blitt forsket på, for det er ingen tvil om at det funker.
Våkner jeg med kraftig hangover, tar jeg en saftig joint, får god apetitt, spiser bra frokost og er helt ny + i ganske bra form etter jointen
Det vedinhio sa.. Ingenting som er som ett trekk når man er skikkelig bakfull.
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Okei! Takk for gode svar da
Har også erfart dette med redusert fyllesyke ved inntak av cannabis rett før man legger seg.

En joint dagen etter kan funke litt i begge retninger, for min del. Som oftest går det greit, kvalmen blir borte og fyllesyken blir byttet ut med en relativt behagelig skevhet. Det har dog forekommet at jointen har fått meg til å kaste opp. Noe som i og for seg ikke er noe stort problem. Man røyker, spyr og deretter inntar sofaen i en betraktelig mer fredfull form.

Ved et tilfelle gikk det dog litt smågalt. Jeg hadde vært på skikkelig grisefylla dagen før, og våknet opp i en fryktelig forfatning. Kvalme og hodepine er greit. Problemet var kjempeangst, skjelving og relativt brutal svimmelhet. Jeg tilbrakte dagen med å ligge i sofaen å skjelve, spy og kose meg. Bare det å reise seg opp var nesten en umulighet, på grunn av svimmelheten. Litt utpå kvelden, i bedre form enn tidligere, fikk jeg 10 gram med noe veldig hyggelig afghan. Jeg var litt småskeptisk til å røyke, men tenkte at det hadde funka før og at jeg i verste fall ville få litt smånoia og kanskje spy litt. Jeg lagde en svært mild joint og røykte halvparten, la meg i sofaen og titta på American Dad. Så kom noiaen. Jeg kan normalt sett takle "dopnoia" uten de helt store problemene, spesielt når jeg har røkt cannabis. Dessverre funka ikke dette i den tilstanden jeg allerede var i, og måtte tilbringe de neste to timene på soverommet i fosterstilling. Nå skal det sies at denne hasjisjen jeg hadde fått var av meget god kvalitet og av den svært sativadominerte typen, noe som av og til kan slå ut i noia.
Sitat av Kraft Vis innlegg
Jeg og mange andre syns i alle fall at dersom du har røyket før du la deg, blir fyllesyken redusert krafitg... dette kan jo ha noe med at cannabisens "bakrus" skygger over alkoholens. Det gjør også at du er generelt sløvere og fjerner mye kvalme.
Vis hele sitatet...
Gjør dette hver gang jeg drikker å synes det funker ganske fett! Anbefales til de som ikke vil kaste bort søndagen med å være fyllesyk.
Merker ikke noe spess om jeg røyker før jeg sovner hvis jeg er full. Men derimot en mornings da jeg våkner dagen derpå er helt himmelsk. Blir mye fjernere enn vanlig og all fyllesyke forsvinner!
Man burde som regel ikke drikke når man er sulten, men jeg råder til å droppe nattingsen hvis du skulle finne på å gjøre det. Gjorde det for noen måneder siden. Hver magekrampe kjentes som om noen dro magesekken gjennom en sil. Spøy luft minst tjue ganger.