Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 958
Er på utkikk etter et lettfattelig og gjerne gratis publishingsystem som kan integreres til en fungerende webside, evt en hvor jeg kan integrere designet fra den nåværende siden inn i systemet.

Har bare vært på skribentsiden av slike systemer før (corepublish bl.a.), så har ikke de største kunnskapene om hvordan det integreres.

Ser for meg et enkelt system der skribenter får et brukernavn/passord og sender artikler til 'godkjenning', av f.eks. meg før det blir publisert.
Noen med erfaring innen dette med forslag til gode løsninger?

Som sagt, gjerne gratis,men trenger ikke være det.
Ser ikke vitsen med at det skal intregeres i nettsiden når det kun skal godkjennes til deg?
Lag et theme til WordPress, da har du et godt system. Flere brukernivå og enkelt oppsett.
Trådstarter
Wtf det var et eksempel, det blir i realiteten noe større enn 4 skribenter og en som godkjenner.
I tillegg vil det være enklere å trykke på en knapp for å godkjenne/publisere en artikkel mot å få den tilsendt og manuelt legge den ut.

Yochi, skal kikke på d.
Sist endret av OnklD; 27. mars 2012 kl. 00:33.
+1 på Wordpress. Enkelt å forstå og enkelt å lage themes. Med programmet Artisteer (piratbukta for fullversjonen) blir det en lek å lage veldig stilrene themes. Prøv deg frem, men som sagt, Wordpress er nok det beste.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Wordpress
Cutenews
PHP-Fusion

De to sistnevnte her dog. ingen slik funksjon du ønsker, men skulle ikke være så vanskelig å integrere.
Jeg er en stor fan av Joomla, det burde passe rimelig perfekt til det du ønsker.
Slik som du beskriver det du er ute etter så er Cutenews et meget godt alternativ da det er temmelig lett å implementere i et allerede eksisterende design.