Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 905
half life2 vil trolig ikke komme i 2004 alikevel,
skal vi tro denne artikkelen

Nå begynner jeg virkelig å lure på om spillet kommer i det hele tatt.
Hva tror dere?
Snart bytter de vel navn til Half-Life Forever
Jeg leser Half-life 2 nyheter med en klype salt for tiden. Har også lest at Half-life 3 er under produksjon. Venter til Valve skriver nyhetene selv. Men synes også det begynner å drøye med release.
Jeg begynner å lure på om valve har tatt en DNF her ja
Akkurat samme taktikken


Den sida der så forresten ikke bra ut i firefox
Sist endret av lars?; 19. april 2004 kl. 13:59.
DMF? Vi må snart få greie på det her dato driten!
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Nåvel, mer tid å spare til ny pc på.. Uansett vil det vel bli mer stunning når det slippes så det er vel ikke _bare_ en dårlig nyhet. Take it eeeeeasy people, vi har vel god tid?
Halflife2.net som visst nok har fått info direkte fra Valve:

There have been a lot of rumours and assumptions produced at other sites (or should we say tabloids?) about Half-Life 2 being delayed until 2005. This isn’t the case at all; people are simply getting confused by a hypothetical comment from Gabe Newell.

The comment was a reply to a question about Valve’s reasons for the delay back in September 2003. It’s purely hypothetical and there’s no reason to think Valve will be delaying the game until 2005 or putting $20 million more into it.
Vis hele sitatet...
Uansett sa han da bare at hvis det trengtes så ville de gjøre det. Hvordan kan det tolkes til at det trolig vil bli utsatt til 2005? For noen dager siden svarte han også ja på en mail som spurte om HL2 ville komme i 2004.

EDIT: Og hvis det trengs så kan dere scrolle ned i denne tråden og finne to bekreftelser på at det kommer i 2004..

http://www.halflife2.net/forums/show...&page=12&pp=40
Sist endret av Skulleye; 19. april 2004 kl. 23:27.
Trodde de dreit i heile HF2 jeg...kanskje jeg henger litt etter :P
very impotent freak
Delusional's Avatar
Wow, bombe! HL2 utsatt igjen!?! Hvem ville trodd!?!
Håper det ikke blir med Hl2 som det ble med Diaktana, utdatert grafikk, og en konsept som allerede hadde blitt oppbrukt....

Vil vedde på at Valve gjør alt for å få det ut til jul, da det nok ville vært mest økonomisk riktig for dem, i og med at de har investert så mye i det prosjektet.
Tror ikke det valve sitt problem er salg eller intekter. De kommer til å tjene fett på HL2 uansett når de lanserer det. Setter de datoen til rundt jul blir folk enda mer skuffet og de kommer ikke til å tjene så mye penger som man vanligvis tjener på jule rushet. De burde slippe spillet så fort de er ferdig og fornøyd.
Tror ikke at noen kommer til å bli skuffet, men om de venter for lenge så kan det hende at grafikken blir utdatert, det har kommet noe nytt og bedre. Og når det gjelder økonomien, så er nok den en av de mest prioriterte temane til Valve, etter som at de har tapt store summer på Condition Zero sin flopp. Og det at det ble hacket, og fikk stjelt fra seg kildekoden førte til at du måtte bruke enda flere millioner på Hl2. Så økonomien står i sving, og om jeg husker min tall rett, så er omtrent 70 % av spill som blir solgt skjer i Juletiden. Så å få det gitt ut til jul ville vært et stort pluss for Vavle.
Har sluttet å håpe. Sa tidligere att jeg var fornøyd om det kom i butikkene får jul, men ei.

Nå gidder jeg ikke å tenke på det lenge. Far Cry har über grafikk og solitare har gameplay
Hl2 kommer, Valve er nødt til å lansere det før eller siden, iallfall med så mye penger investert.
Jeg har blitt lei av å høre alt om Half Life 2. Det kommer jo aldri ut! Det skulle jo vært ute i fjor sommer!
Du har hørt om det i mindre enn et år. Den eneste grunnen til at folk synes det aldri kommer ut er at de ikke annonserte utsettelsen før 7-8 dager før det egentlig skulle kommet ut. De fleste spill blir utsatt, det er bare at Valve håndterte utsettelsen veldig dårlig.