Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 409
Hey people!

Skal gjenoppta studiene/fagene fra VGS som privatist.

Men det jeg da lurer på er som følger;

Jeg fulgte fortsatt reform 94' da jeg gikk på VGS, er det fortsatt mulighet til å følge den eller kan/må jeg over på den nye reformen som ble satt i gang i 08?

Håper det er noen som kanskje er litt midt oppi samme situasjon eller har litt peiling på temaet

Takker på forhånd for alle svar
Jeg vil tro at du må ha ny reform. Da jeg prøvde å søke meg på videregående på ny, så het f eks alle linjene noe nytt, og jeg måtte sansynligvis ta alle allmenne fag på ny (selv om jeg søkte meg fra yrkesfag til yrkesfag), pga alt er endret.

Det er ihvertfall min erfaring.
Gjest
Trådstarter
Ja, det virker jo litt mer logisk å følge den nye reformen. Dreier seg da om noen eksamener fra 3. året allmenn som skal tas opp igjen.

Men siden så og si alle fag har fått endringer med den nye reformen så blir det kanskje å ta hele året/alle eksamene som kreves i VKII som privatist.

Lite interessert i å sitte på skolen hver eneste dag, så tar det som privatist.