Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 458
Fuck Mr. Plod!
Har en venninne som har startet sakte med å utforske nye rusmidler, vi prater mye om risiko og hvordan det kan gjøres "trygt"

Men jeg sitter jo ikke på fasiten, hun er heller ikke veldig flink/interessert i å lese masse info sider + Trip rapports og jeg kjenner at det blir litt feil å fortelle noen hva som er okei og ikke ok, vil at hun skal forstå litt mer rundt de forskjellige stoffene selv.

finnes det noen bøker som er attraktive kilder til rusinfo som jeg kunne gitt hun? litt om rusopplevelser, risiko, varighet og trygg bruk..?
Sist endret av Nøddy; 1 uke siden kl. 00:58.
Ulovlig Medisin av Andreas Wahl
https://rusopplysningen.no/ som du sikkert vet om men slenger den inn
Albert Hoffmans "My problem child" om hvordan han lagde LSD.
The Spirit Molecule av Rick Strassman er også interessant. Den handler hovedsakelig om DMT, men er innom sopp og.
Litt mer tull: "Den siste revejakta" av Ambjørnsen. ��
Sist endret av Manualah; 1 uke siden kl. 08:17.
Den Tilregnelige
Wonko's Avatar
Dere er velkomne til å ta en titt i den gratis e-boken "Spiss fleinsopp - Introduksjon & brukerveiledning".

Som det fremkommer av navnet tar boken for seg fleinsopp, og dermed spesifikt virkestoffet psilocybin, men mye av innholdet er relevant for andre rusmidler også.

Boken er primært skrevet med skadereduksjon som hovedformål, og tar for seg tema som "fare og risiko", juridisk status, forholdsregler ved bruk m.m.. Den inneholder også lenker til andre relevante kilder.

Boken finner man som pdf her: https://upload.wikimedia.org/wikiped...sFleinsopp.pdf

Lykke til!
Wonko
Sist endret av Wonko; 1 uke siden kl. 18:08. Grunn: leif