Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 3182
Tenkte jeg skulle dele denne med dere, noe jeg gjorde mens det var altfor stille på jobb

Brukte Chronolapse til å ta opp, mspaint som tegneprogram og en logitec-lasermus som tegneenhet.

http://www.youtube.com/watch?v=lJRcy...&feature=feedu
Paint wtf?! U go man !
Nice kp til deg!
kjempe bra :KP
Hey! kul tegning Syns det ble litt mye ansikt på venstre side, i forhold til at nesa var så skeiv.
Veldig bra skills! Hvilken sang var det i videoen?
Er det facebook jeg så?

Neida, du er LITT bedre enn meg i Paint for å si det sånn
Sitat av Choobe Vis innlegg
Er det facebook jeg så?

Neida, du er LITT bedre enn meg i Paint for å si det sånn
Vis hele sitatet...
Jeg kan verken tegne figurer eller tegne i paint Jeg har bare tatt meg god tid
Filmen sugde, tegningen var god til å være i paint.
Så du hadde en litt pimpa signatur, hehe. Kjenner jeg det rett er du flink med paint på boks også, hehe.
Sitat av liesl Vis innlegg
Så du hadde en litt pimpa signatur, hehe. Kjenner jeg det rett er du flink med paint på boks også, hehe.
Vis hele sitatet...
Var
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Filmen sugde, tegningen var god til å være i paint.
Vis hele sitatet...
Egentlig ganske enig med deg, jeg har mine grunner, hva er dine?
Mye "rot", zooming som bare varte noe få frames så gjorde det litt forvirrende, det at du var innom google+ og browset ett eller annet i en mappe midt i filmen. Var mye frem og tilbake med tegningen.
Men som sagt, bra tegning til å være i paint og kun bruk av mus.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Var
Vis hele sitatet...
Hehehe, daså. Men det her var fete saker!
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Mye "rot", zooming som bare varte noe få frames så gjorde det litt forvirrende, det at du var innom google+ og browset ett eller annet i en mappe midt i filmen. Var mye frem og tilbake med tegningen.
Men som sagt, bra tegning til å være i paint og kun bruk av mus.
Vis hele sitatet...
Takk Fant ingen løsning med zoome problemet, da jeg bare tok screenshots og zoomet i mspaint. Tok et screenshot hvert fjerde sekund, ser nå at jeg gjerne kunne satt den ned på 2 og fortsatt kjørt 24 FPS. Googlet kjapt noen bilder for å finne ut av fargetoning i hår, ikke det at det hjalp. Alt sammen smelt sammen og luket i Windows Movie maker

Takk for kritikk
Ganske rå video, og tegninga var jo syk når man tenker på at du brukte paint! Kult å se på timelapse videoer, kp
Trodde ikke det gikk an å tegne annet en strekmenn i paint jeg xD KP for god paint tegning
Fet video Lag noen fler! Ganske så underholdene å se på.
Syns det hadde vært mer imponerende i en eldre versjon av paint, uten at jeg har prøvd den versjonen du bruker vil jeg anta at den er litt bedre? Uansett, helt grei tegning, spørsmålet er om den virkelig var verdt en timelapse, eller om dette mest var et eksperiment?
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Syns det hadde vært mer imponerende i en eldre versjon av paint, uten at jeg har prøvd den versjonen du bruker vil jeg anta at den er litt bedre? Uansett, helt grei tegning, spørsmålet er om den virkelig var verdt en timelapse, eller om dette mest var et eksperiment?
Vis hele sitatet...
Jeg tegna uansett, og timelapse softwaret bare sto på for fun, fordi jeg liker timelapse Er litt fler brushes i den nyeste, så det hadde vært mye mer imponerende i den gamle versjonen ja
Sjukt bra gjort! Skillz that killz.
Blir like imponert hver gang eg ser noen som klarer å tegne skikkelig i MS Paint!

KP!
Har laget en mspaint timelapse til for moro skyld.

Tegningen er ikke veldig bra og veldig kjapp, orket ikke drive noe særlig mer med den til slutt og er ikke veldig flink til å fargelegge riktig:P


Om fler liker timelapse har jeg planer om å ta en real life timelapse av at jeg tegner, der jeg skal prøve å bruke litt lenger tid enn 2 timer.

Litt fakta:
ca. to timer brukt.
Rundt 2000 screenshots tatt.
Ett screenshot hvert andre sekund.
Kjørt opp på 18 bilder i sekundet.

Her er filmen.

og her er bildet:



Enjoy.


PS: Musikk kommer...
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Jeg tegna uansett, og timelapse softwaret bare sto på for fun, fordi jeg liker timelapse
Vis hele sitatet...
Jeg liker også timelapse, uavhengig av versjon av paint, litt zooming her og der, og resultatet. Ikke bry deg om alle som gir deg kritikk. Lag mer! Irl-tegning hadde vært dritfett
Dere kan ikke seriøst mene att teginga i filmen er bra???
Og filme jeg jo slett ikke noe bedre!
Jeg kan ikke tegne, men jeg klarer å se att dette ikke er noe bra, selv om det er ms paint det er snakk om!
Hva heter låta i filmen?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Jeg liker også timelapse, uavhengig av versjon av paint, litt zooming her og der, og resultatet. Ikke bry deg om alle som gir deg kritikk. Lag mer! Irl-tegning hadde vært dritfett
Vis hele sitatet...
Har planer om det. Man skal ikke drite i kritikk, jeg tar all kritikk til meg, og gjør noe med det
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Dere kan ikke seriøst mene att teginga i filmen er bra???
Og filme jeg jo slett ikke noe bedre!
Jeg kan ikke tegne, men jeg klarer å se att dette ikke er noe bra, selv om det er ms paint det er snakk om!
Vis hele sitatet...
Ingen har sagt at tegningen er bra, eneste jeg har lest hittil er "fett" og "kult", ingenting om at tegningen er bra. Og jeg er helt enig med deg, tegningene er ikke veldig bra. Jeg gjør dette for moro skyld og liker du det ikke så liker du det ikke, og det godtar jeg

Sitat av moret Vis innlegg
Hva heter låta i filmen?
Vis hele sitatet...
Desverre brukte jeg youtube's AudioSwap og trykket "Jeg prøver lykken" og derette publiser, så jeg vet ikke.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Dere kan ikke seriøst mene att teginga i filmen er bra???
Og filme jeg jo slett ikke noe bedre!
Jeg kan ikke tegne, men jeg klarer å se att dette ikke er noe bra, selv om det er ms paint det er snakk om!
Vis hele sitatet...
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Har planer om det. Man skal ikke drite i kritikk, jeg tar all kritikk til meg, og gjør noe med det
Vis hele sitatet...
Er ikke mye man får ut av slikt...
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Har laget en mspaint timelapse til for moro skyld.

Tegningen er ikke veldig bra og veldig kjapp, orket ikke drive noe særlig mer med den til slutt og er ikke veldig flink til å fargelegge riktig:P


Om fler liker timelapse har jeg planer om å ta en real life timelapse av at jeg tegner, der jeg skal prøve å bruke litt lenger tid enn 2 timer.

Litt fakta:
ca. to timer brukt.
Rundt 2000 screenshots tatt.
Ett screenshot hvert andre sekund.
Kjørt opp på 18 bilder i sekundet.

Her er filmen.

og her er bildet:



Enjoy.


PS: Musikk kommer...
Vis hele sitatet...
Vil du ha kritikk på hvordan bildet ser ut, eller hvordan du kan forbedre videoen?
TS har jo aldri bedt om kritikk, han vil ganske enkelt dele en video med oss
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Vil du ha kritikk på hvordan bildet ser ut, eller hvordan du kan forbedre videoen?
Vis hele sitatet...
Jeg vil skryte og vise dere noe morsomt, kritikk gir du som du vil med enten på bilde eller filmen.

Om du vil så kan jeg sikkert liste opp min egen kritikk på både filmen og bildet.
Hvem trenger layers når man har Paint?

Sitat av Ignifer Vis innlegg
Dere kan ikke seriøst mene att teginga i filmen er bra???
Og filme jeg jo slett ikke noe bedre!
Jeg kan ikke tegne, men jeg klarer å se att dette ikke er noe bra, selv om det er ms paint det er snakk om!
Vis hele sitatet...
Det er snakk om en tegneseriefigur da, er ikke alle som tegner cyber/hyper-fantasy bilder som det bare oser japse av

Men ja, veldig enkelt. Ikke spesielt imponerende, men ble meget imponert av paint, uten layers.

Det at du ikke pusset ut alt og gjorde det helt perfekt legger en sjarm over det

Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Hvem trenger layers når man har Paint?



Det er snakk om en tegneseriefigur da, er ikke alle som tegner cyber/hyper-fantasy bilder som det bare oser japse av

Men ja, veldig enkelt. Ikke spesielt imponerende, men ble meget imponert av paint, uten layers.

Det at du ikke pusset ut alt og gjorde det helt perfekt legger en sjarm over det
Vis hele sitatet...
DU BRUKTE MUS FOR FAEN, IMPONERENDE!
På den siste syns jeg, i likhet med den første, at stilen og utseendet på figuren ser greit ut, men blir overrasket i negativ forstand at du brukte to timer på å lage den, med eller uten mus, og i eller ikke i Paint.

Med en tusjpenn og litt farge kunne man laget lignende på to minutter.

For all del, fortsett å eksperimenter med timelapse og tegning i paint, men du trenger ikke å legge ut alt.
Bra tegnet i paint!
Ang filmen, finnes det en måte så du barer viser paintprogrammet? Da tenker jeg uten windows-baren nederst osv. Hadde sett litt bedre ut.
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
På den siste syns jeg, i likhet med den første, at stilen og utseendet på figuren ser greit ut, men blir overrasket i negativ forstand at du brukte to timer på å lage den, med eller uten mus, og i eller ikke i Paint.

Med en tusjpenn og litt farge kunne man laget lignende på to minutter.

For all del, fortsett å eksperimenter med timelapse og tegning i paint, men du trenger ikke å legge ut alt.
Vis hele sitatet...
Jesus christ, skjønner at jeg må forklare hva enkelte mennesker (meg for eksempel) syns er fett med slike timelapse-videoer... Det er ikke hvordan tegningen ser ut, det er ikke hvor lang tid som er brukt, men det er hastigheten og finpussingen/endringen i det som er på skjermen.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Jesus christ, skjønner at jeg må forklare hva enkelte mennesker (meg for eksempel) syns er fett med slike timelapse-videoer... Det er ikke hvordan tegningen ser ut, det er ikke hvor lang tid som er brukt, men det er hastigheten og finpussingen/endringen i det som er på skjermen.
Vis hele sitatet...
Fint for deg, dette er din mening. Jeg ytret min mening.

Uansett tenkte jeg at jeg kan jo legge ut min egen timelapse som jeg lagde for en tid tilbake: OddDesign-timelapse. Den viser hvordan jeg lager en tegneseriestripe fra skissing til ferdiggjøring i Photoshop.

Denne tok vel omtrent tre timer å lage, dog er jo stilen mye enklere enn trådstarter sin.
Sist endret av Viva la Opium; 18. september 2011 kl. 12:11.
fett, har lasta ned Chronolapse nå, får se om det blir noen nye videoer fra meg etter hvert, Camstudio funka ikke helt bra når jeg brukte det.
Noe av det beste jeg har sett i Paint.
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
For all del, fortsett å eksperimenter med timelapse og tegning i paint, men du trenger ikke å legge ut alt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Fint for deg, dette er din mening. Jeg ytret min mening.
Vis hele sitatet...
Du ytret en oppfordring til TS om å ikke legge ut flere videoer. Dette jeg stusset på
Sist endret av Buddapower; 19. september 2011 kl. 13:29.