Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 742
Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, så jeg tok en sjans
Som topic sier, noen som har en intelli 3.0 til salgs? Kan betale i natura eller penger hvis det skulle være ønskelig...

Poenget er at jeg trenger musa helt desperat og det er nekt å bestille fra alienware. Hvertfall før det viser seg å være siste utvei.

Gi meg en pris!
Komplett.no eller lignende?
Selger ikke intellimouse explorer 3.0 lenger.
Sist endret av K0preit4n; 14. februar 2005 kl. 19:23.
www.steelpad.com
Men prisen er nokså stiv, kom vist på 1000 lappen for musen og musmatta

Eller gjøre slik jeg gjorde det idag.. bestilte ifra qxl.no :P

Men musa er ute av produktsjon så den fåes egentlig ikke på noen plasser, er bare restlagger de har derfor får du musa på forskjellige plasser.
Sist endret av nPulz; 14. februar 2005 kl. 19:37.
Alt for dyrt fra steelpad, meningen å få kjøpt en brukt til en litt billigere penge.
haha, den var saklig!
solgte jo min til en her på nff for 440 kr, noe jeg egentlig gjorde dumt i. Angrer litt på det nå, men men. Nå har jeg Mx-1000 og får snart intellimouse explorer 3.0 også :P
Microsoft Intellimouse 3.0 du er på jakt etter?
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302896&cks=PRL

Får prøve å gå rundt på databutikker å spørre. Kan jo hende at det finnes på en liten databutikk som ikke har fått solgt unna. En som går så dårlig at det nesten ikke er folk der osv
Ny er den sånn ru, ikkesant.
Min er helt glatt og nå har jeg slitt meg gjennom malingen på en liten flekk oppå
må vel ha ny jeg og snart. Hvis ikke det blir den Razer musen ser litt rå ut http://komplett.no/k/ki.asp?sku=304899&cks=SPC
Jeg har en. 500kr + porto. Send en PM om du er interesert..