Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1257
Hei.

Er det noen gode Linux-seminarer (eventuelt messer, konferanser eller lignende) hvor det er gode foredrag om drifting, scripting, viritualisering og kule tips og triks? Fordel om store aktører som Red Hat, Debian, VMWare, Cisco, etc. har foredrag og utstillinger.

At det er i Norge er det selvfølgelig en fordel, men jeg drar gjerne over dammen om læringsgevinsten er stor nok. Kanskje også en fordel nå som vinteren begynner å titte frem. ;-)
KP for et innlegg med null skrivefeil, det er ikke ofte jeg ser. Når det kommer til aktørene du vil høre på, så kan det være en idè å kontakte de enkelte, og se om de har planlagt seminarer fremover.
Sist endret av prenix; 20. september 2012 kl. 08:26.
nudo: Har lyst på begge disse, men jeg tror kun jeg får tillatelse til å dra på én konferanse i året. Hadde derfor vært greit å dratt et sted hvor det var litt bredere informasjon. Skal høre med LinPro senere. Takk for et godt svar!

Skrue: Siden du gir meg dette svaret antar jeg at du har vært på alle disse konferansene og kan stå god for at kvaliteten er like god på absolutt alle, ergo er det ett fett hvilken jeg velger.
Du lærer egentlig fint lite på slike konferanser, er mer for networking og få med seg nye ting som kommer.
Men dra ihvertfall på noe relatert til hva dere bruker på jobb. Kjører dere homogent RHEL er Red Hat summit artig osv.