Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1824
Hei! Noen kompiser og jeg har lagd en musikkvideo/konseptfilm som valgfritt prosjekt på skolen. Tema er grøftefylla i Norge, og filmen er filmet med en Canon 7D med sigma 17-70mm, canon 50mm f1.4 og en canon 10-22mm.

Vi brukte 2 uker på brainstorming, 1 uke på lok og en uke på filming og redigering. Vet ikke om det er noe mer å si? Håper dere kan si noen kloke ord om filmen

Monster
Sist endret av loffe; 8. juni 2010 kl. 14:28.
Er det bare hos meg, eller er det massevis av glitches i filmen? Klikking i lyd og bilde, altså?
Sist endret av DonTomaso; 8. juni 2010 kl. 14:31.
Pimpet konsept ^^
Genialt konsept, men som Don sier så tror jeg at lyden hakker endel.
Jeg syns forsåvidt gjennomførelsen var ganske bra men konseptet er vel ikke akkurat noe nytt og deler av videoen minner mye om Smack my bitch up. Jeg syns også budskapet kunne vært noe bedre understreket og vært litt mindre sjangling i gatene. Men alt i alt
Off-topic: Så på waldo filmen, så plutselig midt i greia la jeg merke til at waldo var tiril, hahha
syntes denne filmen her var kjempe bra jeg kult konsept, men som sagt minnet litt om smack my bitch up med prodigy. men det må jo nødvendigvis ikke være en uting.
La Belle Sole!


..hærlig film forresten, gleder meg til å se mer fra dere!
Bra konsept

Hadde passet meget bra som en eller annen musikkvideo ^^
Jeg digga konseptet!
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Er det bare hos meg, eller er det massevis av glitches i filmen? Klikking i lyd og bilde, altså?
Vis hele sitatet...
Er nok ikke bare deg.
Synd, det ødela alt for meg.
Utrolig bra film, skilderer begge situasjonene godt, og veldig fin overgang til en ny scene
Som andre har sagt så var det synd med lyden, men det var jo veldig bra allikevel syns jeg. Hvordan har du fått tak i statistene på klubben? Har du dratt på en klubb og filmet, eller er det klassekamerater?

Spenstig film!
Kjempebra! Likte utrolig godt sceneskiftene, og musikken passet også veldig godt inn God skildring av godt gammeldags norsk helgefyll!
Klubbscenen er stjålet rett fra musikkvideoen til "smack my bitch up" av the prodigy, men det var jævlig fett gjennomført
Sist endret av Joachimsen; 14. juni 2010 kl. 21:43.
Moro å se flere som bruker samme kit som meg KP for bra produksjon, Loffe! Har sett deg rundt på forumet her i mange år, men aldri visst du drev med film..
Digget konseptet virkelig!
I begynnelsen var lyden _utrolig_ irriterende, men etterhvert som filmen fortsatte glemte jeg hakkelyden helt. Var flott film.
Sinnsykt bra!
Elsker hvordan det hele ser ut, altså selve filmkvaliteten, og fargene Klippingen, alt ser veldig bra ut spør du meg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan har dere gått frem når dere har redigert dette?
Inmari bra laget, fint konsept og jeg likte vekslingen. Kvalitetsbilder og god teknikk på selve kamera.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dritt bra