Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1675
Heihei!
Jeg skal filme og fotografere i et bryllup om en måneds tid. Jeg kommer til å fokusere mest på filmdelen, siden de har en fotograf halve sermonien.

Det jeg da lurer på.. Hva burde jeg ta for denne jobben?

Av teknisk utstyr bruker jeg Canon 7D med primert 30mm 1.4 og en tokina 11-16mm 2.8
http://farm3.static.flickr.com/2639/4168109268_c1a944fde8.jpg
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Kanskje du burde regne på hvor mange timer du anslår at du vil bruke på prosjektet og multiplisere det med en fornuftig timepris? =)
OracIe's Avatar
Trådstarter
La oss si 5 timer med filming og 5 timer redigering.. Ca ca
svart?... 5-8k kansje.?
Sitat av OracIe Vis innlegg
Heihei!
Jeg skal filme og fotografere i et bryllup om en måneds tid. Jeg kommer til å fokusere mest på filmdelen, siden de har en fotograf halve sermonien.

Det jeg da lurer på.. Hva burde jeg ta for denne jobben?

Av teknisk utstyr bruker jeg Canon 7D med primert 30mm 1.4 og en tokina 11-16mm 2.8
http://farm3.static.flickr.com/2639/4168109268_c1a944fde8.jpg
Vis hele sitatet...
Ring rundt til andre firmaer som driver med det samme å få ett prisoverslag. Da får du iallefall en viss pekepinn.
OracIe's Avatar
Trådstarter
Nei, ikke svart!
Kan jo ringe litt rundt og høre ja
Sitat av OracIe Vis innlegg
Nei, ikke svart!
Kan jo ringe litt rundt og høre ja
Vis hele sitatet...
ikke svart, da regner jeg med enkeltmannsforetaket/firmaet har priser på dette.
Normal pris for leie av et kamera er på ca 1500kr dagen, også kommer betaling for arbeid. Om du skal klippe og gjøre etterarbeid på filmen vil jeg si du kan ta 4000kr. Bare filming og leie 2500-3000kr.