Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  140 38318
Sitat av Dodecha
KP er et mangelfullt system som ikke gjenspeiler kvaliteten av postene til en bruker,
Vis hele sitatet...
Jaja, dårlig unskyldning for at du kun har 280 kp med over 3000 innleg.


Sitat av Dodecha
I mitt personlige syn blir det litt som å gi ville dyr mat: Vet et par av de at de får servert noe på et visst sted, kommer de alltids tilbake, og tar kanskje med seg resten av flokken.
Vis hele sitatet...
Hvis du sammenligner noen som trenger hjelp med datamaskinen sin med ville dyr så kanskje du ikke har noe på et it forum å gjøre.
hahah Dodecha du er latterlig. ta deg en bolle du
Sitat av penetration
Jaja, dårlig unskyldning for at du kun har 280 kp med over 3000 innleg.
Vis hele sitatet...
jeg ser du ble registrert i desember 2007, altså har du ikke lang nok driftstid i forumet til å vite at Kvalitetspoeng er en funksjon som ble implementert Mars 2007, altså er det ganske vanskelig for han å få Kvalitetspoeng for innlegg han har skrevet før dette med mindre noen drar opp gamle tråder.
Sitat av etse
jeg ser du ble registrert i desember 2007, altså har du ikke lang nok driftstid i forumet til å vite at Kvalitetspoeng er en funksjon som ble implementert Mars 2007, altså er det ganske vanskelig for han å få Kvalitetspoeng for innlegg han har skrevet før dette med mindre noen drar opp gamle tråder.
Vis hele sitatet...
Ok beklager, da trekker jeg tilbake den kommentaren der.
Men bare den.
Sitat av penetration
Ok beklager, da trekker jeg tilbake den kommentaren der.
Men bare den.
Vis hele sitatet...
Uansett er det feil sakt, fordi kvalitetspoeng blir ikke delt ut til folk som hjelper andre med gode tips (detter er ivertfall minst brukt til). Kvalitetspoeng blir delt ut til folk som gjør narr av, sier latterligge ting og ting som får folk til å knekke av latter.

De få kvalitetspoengene jeg har fått, har vært pga kommentarer som er unødvendige men kanskje litt artige.
Jeg sier ikke at folk som kommer med bra poster ikke får kvalitetspoeng, men systemet blir litt missbrukt spørr du meg.
Sist endret av confuser; 15. juni 2008 kl. 13:34. Grunn: skriveleif, avsnitt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Altså, det er greit folk er uenig, det er jo nettopp et diskusjonsforum vi er på, men dere kan da argumentere i stedet for å peke ut hvor mange KP jeg har og at jeg bør innta visse bakevarer.

Penetration: Det er forskjell på å ville ha hjelp med datamaskinen, og det å få detaljerte instrukser på hvordan du skal bryte deg inn i en datamaskin og spionere på kompisen/søsken etc.
Sist endret av Dodecha; 15. juni 2008 kl. 13:52.
Sitat av Dodecha
Altså, det er greit folk er uenig, det er jo nettopp et diskusjonsforum vi er på, men dere kan da argumentere i stedet for å peke ut hvor mange KP jeg har og at jeg bør innta visse bakevarer.
Vis hele sitatet...
Hvis du ser på den opperste posten på denne siden, ser du jo at han har fått et KP, for hva?

Spørr du meg er det ingenting kvalitet i den posten, det eneste han gjør er å motsier deg,
men kvalitet? Nei!


Sorry for veldig Off-topic.
Sist endret av confuser; 15. juni 2008 kl. 13:37.
Sitat av Dodecha
Altså, det er greit folk er uenig, det er jo nettopp et diskusjonsforum vi er på,
Vis hele sitatet...
Ja det har du helt rett i men litt gøy kan man jo ha det mens man diskuterer.

Sitat av Dodecha
og at jeg bør innta visse bakevarer.
Vis hele sitatet...
Du får det til å høres så slemt ut.



Sitat av Dodecha
Penetration: Det er forskjell på å ville ha hjelp med datamaskinen, og det å få detaljerte instrukser på hvordan du skal bryte deg inn i en datamaskin og spionere på kompisen/søsken etc.
Vis hele sitatet...
I bunn å grunn så vil jeg kalle det å få hjelp med datamaskinen uansett hva det er du vil oppnå og uansett hvor detaljerte instrukser du får.

samme om det er for å fikse bluescreen eller for å se ragnar i klasse 9a ronke på webcam.
Sist endret av penetration; 15. juni 2008 kl. 14:14.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
En ting som noen ikke ser ut til å tenke over, deg inkludert er: Jeg kjenner ikke deg, jeg vet ikke hvor gammel du er, om du hører til noen relegion etc.
Kort og godt er det vanskelig for meg å vurdere om du bare er litt humoristisk av deg, eller om du er en gretten fyr som bare lirer av deg usakligheter i sinnets hete.

Så det meste av usakligheter/spøk/morro midt inne i en diskusjon kan tas ganske seriøst av den ene eller andre parten.

Om du går inn for det, har jeg ingenting i mot å hjelpe noen installere linux, sette opp en dns server eller lage en hjemmeside. Men om du skal få utløp for den våte fantasien om å bli kjent som "han som hacka skolen" blandt dine medelever kan du stikke hodet der sola aldri skinner.

Dét er nå min mening.
Sist endret av Dodecha; 15. juni 2008 kl. 14:29.
Sitat av Dodecha
Men om du skal få utløp for den våte fantasien om å bli kjent som "han som hacka skolen" blandt dine medelever kan du stikke hodet der sola aldri skinner.

Dét er nå min mening.
Vis hele sitatet...
Kunne du ikke bare sagt hva du syntes med en gang, istedenfor å argumentere for hvor dårlig guide 3xt4cy har skrevet.
Da hadde vi sluppet denne barnslige diskusjonen.

Og du som syntes det var så forferdelig at du ble bedt om å spise en bolle ( eller "innta visse bakevarer" som du så pent omformulerte det ) burde vel ikke akkurat be folk stappe hodet i raua bare for det de ikke har samme meninger som deg.
Sist endret av penetration; 15. juni 2008 kl. 14:47.
3xt4cy's Avatar
Trådstarter
Er det noen som har fått det til, eller evt ikke fått det til ?
Funke som fjell, men ingen torrent te Private Version?
Mr.Fister jeg har private version..

men det er dt samme som det vanlige ? og det er bare på tyrkisk ?
Det går bare an å laste ned den offentlige versjonen på -> http://www.turkojan.com/eng/yukle.php
Får ikke til å bruke stealth mode etc på den offentlig versjonen, som er kjekt å ha.
Link til hvor jeg kan skaffe den "private" samme som du har? Kan alltids lete men det er lett å ende opp en trojan på min pc i stedet for å få programmet som jeg skal bruke.
Her er Private versjonen

http://www.2shared.com/file/3457755/...anPrivate.html

men en annen ting..

hvorfor blokkerer min KS explorer.exe, svhost.exe og winlogon.exe

PS: Mr.Fister det skjedde noe med posten min, som gjorde at din post ble sletta

EDIT: Lager du en trojan med turkojan, så vil antivirus spise den opp bare..
Sist endret av Al Capone =D ; 18. juni 2008 kl. 16:50.
hei. fikk et problem når jeg skulle lagre serveren jeg får en feil melding.
jeg lastet ned Port Checker og der står det at porten:15963 har et problem. hva skal jeg gjøre. jeg har en linksys WRT54GL router.
Jeg kan tyrkisk

det står noen av innstilligene har ikke blitt ordnet..

rompereser: hvilken versjon av turkojan bruker du ? private ??
Sist endret av Al Capone =D ; 18. juni 2008 kl. 16:56.
jeg har prøvd begge versjonene. får samme feil melding på begge
rompereser: det skal være enkelt å sette opp en server.. uten problemer

om du ikke greier det, send en PM!
ok. men hva betyr feil meldinga?