Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1211
Aloha alle sammen jeg har nettopp kjøpt meg boken "Google hacking" fra www.bokkilden.no.
lurte på om det er noen som har lest den?
Virker kult kjenner en del folk som er grod i google hacking og de sier det er den beste boken
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
For all del, om du er kjent med O'reilly sine Hacks bøker, så er dei fine. Men om du går rundt og trur at det er cracking-bok er du på feil plass. Det er ei bok som gjer deg i stand til å nytte google best mulig, no more, no less.
Crypt Lord's Avatar
Trådstarter
11 1
Sitat av slashdot
For all del, om du er kjent med O'reilly sine Hacks bøker, så er dei fine. Men om du går rundt og trur at det er cracking-bok er du på feil plass. Det er ei bok som gjer deg i stand til å nytte google best mulig, no more, no less.
Vis hele sitatet...
mhm det er jeg fullt klar over
http://johnny.ihackstuff.com/
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Då er boka for deg ja Berre har lese ein del om folk som bestiller den i trua "O|\/|6! I'11 7u13 G00613!"
Det er ei veldig god bok, som varmt kan anbefalast
Crypt Lord's Avatar
Trådstarter
11 1
Sitat av slashdot
Då er boka for deg ja Berre har lese ein del om folk som bestiller den i trua "O|\/|6! I'11 7u13 G00613!"
Det er ei veldig god bok, som varmt kan anbefalast
Vis hele sitatet...


Koffer har dere sånne?:
Meldingen du skrev er for kort. Vennligst forleng meldingen til minst 20 karakterer.
har hva? *tyve tegn*
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
OT: Han mente: Hvorfor må poster være mere enn 20 tegn, svaret er vel at folk ble lei av poster som "ja","nei" o.l.
Jeg har boken som ebook, står mest ting folk flest vet :P