Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 744
jeg har funnet et bowlig spill for nokia telefoner, men jeg leter etter det til Siemens telefoner. Lurte på om noen viste hvor jeg kunne funnet det?
Spillet kommer fra Software Market...

Noen som kan hjelpe??
spellingnazi
canonix's Avatar
Hvis det er laget i java skal det vel fungere på alle telefoner med støtte for dette ?
i utgangspunketet ja, men det er laget spesielt for nokia tror jeg. skjermstørrelsen i utgangspunktet...
Bare skriv inn denne http://home.no.net/vak11/stuff/Bowling.jar URLen på mobben så skal d funke.


For dei som bruker datakabel eller IR så sjekk vedlagt fil, der ligge .jad & .jar filene
Takk for spillet. Har 5100 med sånn "standard" skjerm, eller den vanligste får man vel si, og spillet presser seg opp i hjørnet for jeg tror den er beregna på de mobilene med større skjerm. Men det funker fett å spille anyways.
Takk for spillet. Har 5100 med sånn "standard" skjerm, eller den vanligste får man vel si.
Vis hele sitatet...
Det er bra..

Det er egentligt meint til 3510i
Trådstarter
15 0
Takk for hjelpen nokia3510i...
nokia3510i "finner ikke siden"
btw vet du hvor jeg kan finne flere slike spill til nokia 3510i ?
Trådstarter
15 0
Får ikke spillet til å funke på Siemens telefonen min... Får en feil melding, om at den ikke klarer å loade ett eller annet med Nokia... Feilen kommer sikkert av at spillet bare er laget for Nokia
Opprinnelig postet av frd
vet du hvor jeg kan finne flere slike spill til nokia 3510i ?
Vis hele sitatet...
www.freemobilesite.tk kanskje.. Har ikkje testa spillene på 3510i men noen funker vill eg tru.

Det er mangen polyphoniske ringetoner å sånt der og.
jeg har et par midi filer jeg vil ha på mobilen,hvordan kan jeg få det til?
Opprinnelig postet av frd
jeg har et par midi filer jeg vil ha på mobilen,hvordan kan jeg få det til?
Vis hele sitatet...
Du kan legge di ut på en home eller start konto slik som eg gjorde med bowling spillet.. så skriver du bare URLen til midifilene inn på mobben

Så enkelt er det
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av frd
jeg har et par midi filer jeg vil ha på mobilen,hvordan kan jeg få det til?
Vis hele sitatet...
Hvis du har mulighet, så er det enkleste og billigste å kople telefonen din opp mot pc og bare flytte .mid filer over på telefonen. Akkurat som om det var en diskett.

Dette kan også gjøres med alle andre filtyper som telefonen din støtter. IR er den enkleste måten
Klarte ikke å laste ned spillet på min Siemens m55 ....
Opprinnelig postet av eXeFic
Klarte ikke å laste ned spillet på min Siemens m55 ....
Vis hele sitatet...
Derfor eg slettet spille på kontoen min, men lagt det oppigjen nå.

URL: http://home.no.net/vak11/Bowling.jar