Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1493
Hei, jeg leter etter et spill for min bror som er 7 år, dette spillet skal helst være ganske nytt og må være på xbox. Det hadde vært veldig fint om dere nevner noen gode spill som vi kan spille sammen på samme konsoll.
Kommer jo an på hva slags spill han liker? Nevne en kategori?
Hva med ett av Lego-spillene? Begynner å bli noen av dem nå: Harry Potter, Star Wars, Indiana Jones, Batman, Pirates of the Caribbean. Sannsynligheten er stor for at han liker en av disse filmseriene. Alle (tror jeg) har co-op modus, og de har etter min mening fantastisk slapstick-humor
Sist endret av trigger; 26. mai 2011 kl. 14:18.
Alle Lego indiana jones spillene er konge spill om man skal spille 2 på samme konsoll hvertfall
Kinect er vel noe som ungen hadde syntes hadde vært fett?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Scary Maze Game.

http://www.fugly.com/flash/709/Scary_Maze_Game.html
Sist endret av Bombasa; 26. mai 2011 kl. 14:25.
Trådstarter
Takk for alle tips. Bombasa : Det er nok et fint spill for han xD
bygg bil med mulle mekk!!
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
bygg bil med mulle mekk!!
Vis hele sitatet...
det er ikke nytt og finnes ikke på xbox, så hvorfor nevner du det da i det heletatt?

Med det sagt, så var mulle mekk det kuleste spillet den gang da
Xbox er vel ikke akuratt for den aldersgruppen, og særlig ikke de nye spillene. Du ender nok opp med Lego-spillene tror jeg
Syns han burde få prøve seg på Dirt3 jeg, uendelig kult med bilspill når man er en liten tass.
Det er forresten fortsatt kult når man er en skjeggete tass
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
LEGO indiana jones er et bra valg! Jeg rundet hele sammen med min bror da han var 7 selvom han ikke klarte alt var det veldig morsomt og stas å spille med meg. Var underholdende for meg også, så det er sagt
Bilspill må jo være midt i blinken for barn i den alderen Finnes jo utrolig mange bilspill som er fantastisk enkle og gøy å spille!
Norskehesten
Alden's Avatar
http://nrksuper.no/ der har du hele pakken for å underholde en kid
Et bilspill er jo best, dersom han vil ha et skytespill anbefaler jeg kansje ikke et veldig "avansert" spill. Husker da jeg var liten spilte jeg Splinter Cell og skjønte ikke en dritt, ble så sur! :P
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Har en søster på 8 som digger Burnout Paradise, det er multiplayer splitscreen på det også. ikke så vanskelig og kjøre, bilene respawner når du "dør" og det er fri kjøring der, hun liker ikke å måtte forholde seg til en bane og konkuranser
Sist endret av Echuz; 26. mai 2011 kl. 15:36.
Må si at det er veldig individuelt for hvilke spill du bør gi til en 7 åring.

Aldersgrensen er for å beskytte de som er svakere for sterkere innhold enn andre, ikke for å nekte noen. Det er bare ikke lov å selge til de under nevnte aldersgrense.

Min noe yngre bror har spilt diablo 2 siden han var 6-7 år gammel. Han hadde problemer med å forstå alt som ble sagt, men kom seg fort inn i "how to" moduset. Allerede på den tiden var han vill med ekstreme bilspill og Star Wars spill. Per i dag er han 12 år gammel og spiller GTA 4, Saints Row 2 og ikke minst COD som en gud. Han er ikke voldelig av seg, foretrekker helst å være ute blandt kompisene; spille fotball, stå på ski i bakken eller kjøre firhjuling når han har mulighet. En aktiv gutt med mye energi.

Så finn ut hva han liker og gi han utfordringer som stimulerer hans intellektuelle behov.


Edit: et eller flere av spillene min bror har spillt er i burnout serien som echuz nevner over her.
Sist endret av waf; 26. mai 2011 kl. 15:45.
Spiller Forza 3 med fetteren min på 6, det går faktisk ganske bra.
Ellers så er jo lego spill ganske gøy de og. Tror også det finnes ''Biler'' spill
Gucci gang
Fusjon's Avatar
Sitat av trigger Vis innlegg
Hva med ett av Lego-spillene? Begynner å bli noen av dem nå: Harry Potter, Star Wars, Indiana Jones, Batman, Pirates of the Caribbean. Sannsynligheten er stor for at han liker en av disse filmseriene. Alle (tror jeg) har co-op modus, og de har etter min mening fantastisk slapstick-humor
Vis hele sitatet...
Har spilt gjennom Lego pirates og det er et utrolig morsomt spill som jeg anbefaler til alle aldre!
shit was so cash
Anda22's Avatar
Selv liker min 7 år gamle lillebror og spille cod og halo med meg
Men lego serien har jeg hørt skal vere bra.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av waf Vis innlegg
Det er bare ikke lov å selge til de under nevnte aldersgrense.
Vis hele sitatet...
Det er ingen lovpålagt regulering av spill og filmer. Det nærmeste du kommer er kino som må overholde regelverket, med visse unntak hvis det er med en voksen.

http://www.medietilsynet.no/no/Tema/...Lovregulering/
Peggle så klart!
Sist endret av IpN; 27. mai 2011 kl. 14:50.