Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 813
Hei. er det noen som husker et sega spill der du kunne være et rødt romvesen med tre bein og et stort rundt rosa romvesen (etter hukommelsen, er litt usikker på den sisste der..). På level 1 begynte du nedpå jordkloden eller noe. du måtte finne en heis som førte deg til level 2. der var oppe i verdens rommet. på veien var det hindringer og slikt selfølgelig. å det med heisen å det måtte du gjøre flere ganger.. husker ikke helt hva mer man gjorde i spillet, men jeg mener det var noe som gjorde at heisen kom fram. takk til den som kan gi meg svar på hva dette spillet heter.
Sega's Toe Jam and Earl?
Takker man

det er vel tilfeldigvis ikke noen som vet om en side jeg kan laste det ned fra da?
Sist endret av MadPetter; 3. januar 2009 kl. 03:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
du kan jo prøve Google?
Når vi først er innpå litt eldre spill. det er vel ingen som husker et nintendo 64 spill der du var en mann som drepte sinnsyk svære edderkopper og slikt? (beklager for at jeg forklarer dårlig, men jeg husker sinnsykt lite av de spillene, husker bare at jeg storkoste meg hver gang jeg spilte de )
Alkoholisert gamer
Sitat av gulrøyk Vis innlegg
Når vi først er innpå litt eldre spill. det er vel ingen som husker et nintendo 64 spill der du var en mann som drepte sinnsyk svære edderkopper og slikt? (beklager for at jeg forklarer dårlig, men jeg husker sinnsykt lite av de spillene, husker bare at jeg storkoste meg hver gang jeg spilte de )
Vis hele sitatet...
Første som slår meg her er jo Zelda (en ekte klassiker).. men vet ikke om det er riktig.. Husker hvertfall ingen andre spill hvor du er liten og skal drepe store edderkopper o.l..
Sist endret av ekoli; 5. januar 2009 kl. 02:16.
Zelda er det eneste jeg kan komme på i farten også..

Et spørsmål:P Noen som har spillet Heart of Darkness på pc? Finnes det på pc ?.. Hadde det på playstation en gang husker jeg, men hadde vært artig å spilt det på pc for å mimre litt
Sitat av gulrøyk Vis innlegg
Når vi først er innpå litt eldre spill. det er vel ingen som husker et nintendo 64 spill der du var en mann som drepte sinnsyk svære edderkopper og slikt? (beklager for at jeg forklarer dårlig, men jeg husker sinnsykt lite av de spillene, husker bare at jeg storkoste meg hver gang jeg spilte de )
Vis hele sitatet...
Tipper Body Harvest.

Sitat av Omegasupreme Vis innlegg
Zelda er det eneste jeg kan komme på i farten også..

Et spørsmål:P Noen som har spillet Heart of Darkness på pc? Finnes det på pc ?.. Hadde det på playstation en gang husker jeg, men hadde vært artig å spilt det på pc for å mimre litt
Vis hele sitatet...
Et kjapt søk sier det finnes på PC ja.
Sist endret av trigger; 5. januar 2009 kl. 04:16.