Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1036
Jeg har en kabel som går gjennom veggen, og ikke noe som ligner i det hele tatt på en parabol. Det er forresten ikke lov med parabol i boretslaget mitt... Derfor lurer jeg på om man kan koble den kabelen til dreamboxen, og allikevel få ned noen programmer og se pirat kanaler som TV1000 og alle viasat osv.?
Hjelp en forvirret newbie som ikke skjønte en dritt av de andre trådene!!!
du kan ikke kobler kabeltv til satelitt dreambox, men du kan kjøpe en dreambox som er beregnet på kabel-tv.. den heter f.eks dm 7000c i stedet for dm 7000s
Men vil jeg ta kunne ta inn alle programmene jeg vil ha?? Altså hvis jeg laster ned programmer til harddisken..
Når det gjelder kabel tv så er det avsemninger med gjevne mellomrom over hvilke kanaler som skal være tilgjengelige. Du kan ikke si jeg vil ha ditt, eller jeg vil ha datt når du har kabel.
Sitat av Leifern
du kan ikke kobler kabeltv til satelitt dreambox, men du kan kjøpe en dreambox som er beregnet på kabel-tv.. den heter f.eks dm 7000c i stedet for dm 7000s
Vis hele sitatet...
Har bare hørt om DB500c for kabel og den er ikke like lett å sette opp som en s-DB
Du får at etter hva jeg forstår tillgang til alle kanalene i alle pakkene til for eksempel Canal Digital.
Viasat og Viasat kanaler leveres vel baret via parabol
Sitat av crazyleg
Du får at etter hva jeg forstår tillgang til alle kanalene i alle pakkene til for eksempel Canal Digital.
Viasat og Viasat kanaler leveres vel baret via parabol
Vis hele sitatet...
Har du link til en plass der jeg kan finne programvare som virker til norske kabelpakker?
Gjerne PM