Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 764
Sitter nå med en ny moddet xbox med evo X dashboard.
Skal spille litt online med programte xbconnect.
Oppsettet mitt er slik:
Xbox koblet opp mot pc med krysskabel, pc koblet opp mot ruter med trådløs internettilkobling.
Men når jeg plugger i krysskabelen fra xboxen i pcen så mister jeg forbindelse med den trådløse internettilkoblingen.
Noen som har noen ideer her?
Sitter bom fast
Det du må gjøre er å fortelle windows at den skal bruke den trådløse tilkoblingen til internet. dette kan du velge i nettverksveiviseren. du må også opprette en bro mellom nettverkskortet og wlan kortet. når det er gjort skal xbconnect funke bra og xboxen din være på internet.
har en trådløs nettverkstilkobling fra før av.
Hvordan kan jeg stille det inn uten å bruke en veiviser for å lage ny tilkobling?
burde da funke og bare bygge en bro mellom det trådløse nettverket og lokal tilkobling
(pc <-> xbox)
Er du langt fra aksses punktet? kan kanskje ha noe med dårlig forbinnelse.
Jeg bruker XLink Kai (http://www.teamxlink.co.uk/) og er meget fornøyd med det. det er veldig enkelt å ser veldig bra ut, og når jeg var inne å sjekka nå så var det en del flere som spillte online i forhold til Xbconnect. Og vis du ikke har fått til nettverksproblemet ditt så kan kanskje dette være til hjelp
--> http://www.xbchelp.com/network/
men når jeg lager denne broen mellom trådløs nettverkstilkobling og lokal tilkobling så mister jeg forbindelsen med nettet.
Så hvordan får jeg til det som leifern sier?
å fortelle windows at den skal bruke den trådløse tilkoblingen til internet.
Hvis noen kunne forklart litt mere spesifik så hadde jeg blitt glad
Takk for all hjelp hittil
jeg bruker xlink kai. og det fungerer fint. Har bare oppdatert firmawaren i routern (linksys WRT54G) slik at jeg kobler rett opp til routeren. Så viss du har denne routeren kan du laste ned firmaware fra DENNE SIDEN. Jeg vet ikke om det finnes lignende for andre routere.