Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2330
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
er fortvila -.- vil på en STOR hardstyle festival/konsert men er ikke gammel nok :/ hvordan er grensene i for eksempel q-base og qlimax? eller må jeg bite i det VELDIG sure epplet: kjøpe falsk leg/vente de laaaange årene til jeg er gammel nok ( -.- )
Du svarte akkurat på ditt eget spørsmål.
Ha følge med en som er over aldersgrensa?
finn opp en usynlighetsdrakt
Reverze er det 16+.

Men håper for all del at ikke Q-dance lager et sånt arrangement med 13 åringer som prøver seg på melbourne shuffle til de mest irriterende og oppbrukte/kommersielle sangene som er lagd. (Tørr ikke nevne navn engang.)
EDIT: Qlimax og Q-base er det 18+. Og for all del, drit i fake leg, det er tragisk.
Sist endret av Bruskork1; 13. desember 2010 kl. 22:52.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
jeg er ikke 13, men reverze så litt fett ut
Som Ruudi sier, skaff deg en såkalt verge.
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Som Ruudi sier, skaff deg en såkalt verge.
Vis hele sitatet...
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Ha følge med en som er over aldersgrensa?
Vis hele sitatet...
Så han skal komme inn på et +18 arrangement med en verge over 18? Tviler...
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
ingen i nederland? skal eg rave, skal eg ha snop til det

(og det er best i nederland)
Sitat av Moorater Vis innlegg
Så han skal komme inn på et +18 arrangement med en verge over 18? Tviler...
Vis hele sitatet...
Vergen kan ikke være under 18, det medfører riktighet. Vil også foreslå at du slår opp 'verge', slik at du skjønner konseptet
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
så jeg kommer inn på qlimax med verge?
Har ventet i 7 år for å dra på Qlimax, og endelig skal jeg dit i 2011. Er nok bare å bite i det sure eplet.
Sitat av comicz Vis innlegg
Vergen kan ikke være under 18, det medfører riktighet. Vil også foreslå at du slår opp 'verge', slik at du skjønner konseptet
Vis hele sitatet...
Jeg vet hva en verge er, men det jeg mener er at han neppe kommer inn på et +18 arrangement med en verge når han er under 18 og verge over 18.
I Belgia er det 16+
Mange hardstyle-arrangementer der, som The Qontinent

Eller så er det Hardstyle Paradize i bergen eller stavanger
og nordic et eller annet langt oppi lofoten og faenskap

Ta kontakt med Hardstyle DNA og foreslå å ha et litt mindre juniorarrangement!
Både du og de ville tjent på det
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
paradize var for lite. vil knipse på en stor fest, med fett lasershow!
Haha, du kommer til og badtrippe til helvette men de sjekka hvertfall ikke legg på qlimax i fjord :P selv om det ikke er noe og gamble på uansett! vent til du er gammel nok og sutt på det sure eple!
De sjekker som regel aldri legg, de har ikke tid til det. Så lenge du ser gammel nok kommer du inn. Men ikke dra hvis du skal oppføre deg som en liten drittunge, for meg og andre som har ventet til vi ble gamle nok for å kose oss på et sånt arrangement skyld. Jeg har vært med mange 15-17 åringer dit. Men det skal sies at disse personene så og oppførte seg generelt eldre.

Men med din intuisjon om at du skal bare dit pga det er 30.000 folk der og masse lasere så du kan knipse til helvetet og ha det fæckings kwelt så hadde jeg droppa det. Jeg har sett mange folk som ikke kan ha hatt det så veldig bra der inne. De med knøttsmå pupiller. vid åpne øyer og stirrer rett ut, for å så sporadisk se over skuldrene sine for å så krype inn i en fosterstilling. Da er det plutselig ikke like kult. Men du kommer mest sannsynligvis inn.
Du er ikke 18 engang men driver med knips?! Fyfaen verden er syk.

Uansett, 18 + uansett, har ALDRI hørt om noen som har hatt med kamerater / foreldre og kommet inn.
Sist endret av Bruskork1; 15. desember 2010 kl. 16:01.
ArbeidsledigProletar
Sitat av kimmag Vis innlegg
Du er ikke 18 engang men driver med knips?! Fyfaen verden er syk.

Uansett, 18 + uansett, har ALDRI hørt om noen som har hatt med kamerater / foreldre og kommet inn.
Vis hele sitatet...
Enig.

Vent med det hele til du er eldre! I tillegg til at du kan ødelegge hodet ditt fullstendig i den alderen så har du utenlandske lover og politi.
Spar hodet ditt og spis sure epler. Det blir sikkert mye kulere å rave når det kanskje skjer på forsvarlig vis i forsvarlig alder.
Sist endret av Batabusa; 17. desember 2010 kl. 17:48.