Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 982
hei jeg har installert modern warfare 4 det første.. også har jeg lyst til og spille online.. måtte finne cd-key på nettet for fant ikke den som fulgte med men da møter jeg et problem ang online gaming.. får beskjed om at cd keyen allerede er i bruk og blir bedt om og connecte senere.. hvordan kan jeg løse dette?.. går det og kjøre det igjennom steam eventuelt?..

setter pris på alle svar KP er lovet til den som greier og hjelpe meg med problemet eller gir meg ledetråd til og få fikset det
Kjøp spillet. Du må ha en unik og gyldig CD-key.
har den liggende et eller annet sted.. har jo cd`n men ikke den broskyren som fulgte med.. :/
Du kan ikke spille online med en cd key som ikke er gyldig.
Cd-keyen du har fungerer bare hvis du skal spille SP som ikke trenger å verifiseres. Men med en gang du skal spille MP så blir cd-key og alt sånt verifisert og da fungerer det ikke.

Det er fint med online spill. Du kan ikke bare cracke det og bruke en fake cd-key. Du må faktisk kjøpe det.
okei.. får lete etter cd-keyen da håpe jeg finner den... :O

noen av dere som eventuelt vet hvor jeg kan få kjøpt kun cd-key?...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Du KAN kjøpe det på Steam, men ut av to kompiser som har gjort det har begge fått problemer med å spille spillet. Han ene endte opp med å kjøpe spillet på Elkjøp, og han andre får fortsatt ikke spilt.
Pluss at steamoverlayen blir sett på som cheat/hacks av enkelte kjipe punkbuster-installasjoner.

Du kan kjøpe spillet på Spaceworld.no Eller CDON.com, der er jeg rimelig sikker på at de støtter nedlastbare kjøp, og da får du utlevert produktnøkkelen ved siden av installasjonsfilene.
Skal jeg være helt ærlig virker det som om TS har lastet ned en torrent, og spørr nFF om hvordan han kan spille online uten å betale for det.

Just my opinion.
Sitat av Rediver Vis innlegg
Skal jeg være helt ærlig virker det som om TS har lastet ned en torrent, og spørr nFF om hvordan han kan spille online uten å betale for det.

Just my opinion.
Vis hele sitatet...
lol BELIVE WHAT U WANT! har spillet liggende her men ikke selve brosjyra som fulgte med hatt det liggende en stund men fant det ikke...

har vel blitt rotet vekk i all flytting og mas
Sist endret av mr-martinss; 9. januar 2012 kl. 15:30.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
hei jeg har installert modern warfare 4 det første..
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg, men "Det første"...?

Ellers må jeg nok skuffe deg med at det mest sannsynlig ikke er andre løsninger enn å kjøpe ett nytt spill.

(Har server, hvis du kjøper det/ løser problemet, så er du hjertelig velkommen til å spille med meg der )
Sitat av Narcissistic Zebra Vis innlegg
Unnskyld meg, men "Det første"...?

Ellers må jeg nok skuffe deg med at det mest sannsynlig ikke er andre løsninger enn å kjøpe ett nytt spill.

(Har server, hvis du kjøper det/ løser problemet, så er du hjertelig velkommen til å spille med meg der )
Vis hele sitatet...
ja det første får håpe jeg finner den manualen i en eller annen krik eller krok og installere på nytt og få det til ordenlig singel player er borring...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
CoD 4 er nettopp det, nummer 4.
Heilt canooon
Du kan spille MP med ugyldig key, men da må du vente til den som bruker den samme key'en avslutter spillet.
Sitat av FatMan Vis innlegg
CoD 4 er nettopp det, nummer 4.
Vis hele sitatet...
Stemmer det, men han skrev modern warfare, og cod 4 var det første modern warfare, nå skrev han riktig nok modern warfare 4 det første, men poenget kom uansett tydlig fram
Sist endret av LP88; 9. januar 2012 kl. 17:34.
Sitat av Rindae Vis innlegg
Du kan spille MP med ugyldig key, men da må du vente til den som bruker den samme key'en avslutter spillet.
Vis hele sitatet...
tusen takk håpe det ikke er en spille dilla jævel