Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2339
hei, en jeg kjenner fant en HTC Touch Diamond på gata, den har blitt låst eller noe. han sier at han puttet in sim kortet så tasta pin koden å det virket men så dukket det opp en ny melding om at hen måtte taste in en kode. er det noen mulighet for å låse den opp? og hvordan.
Lever tilbake telefonen til den du stjal den fra. Du lurer ingen her, så hva med å være ærlig?

Hva med: http://www.google.com/search?q=htc+forgot+security+code
etter å ha lest det så høres det ut som en dårlig løgn. men det er faktisk sant, og jeg tviler på at det er mulig å finne ut hvem som eier den
Nei, det er ikke mulig å komme forbi koden med mindre du tar en hard reset på telefonen. Det er derfor koden er der, for å forhindre at sensitiv data kommer på avveie om man mister telefonen.
Sitat av Mith Vis innlegg
Nei, det er ikke mulig å komme forbi koden med mindre du tar en hard reset på telefonen.
Vis hele sitatet...

hvordan tar jeg en "hard reset" ?
Sjekk ut følgende link. Søkt fra løsningen :-)
GOOGLE
Sist endret av MagicalTrevor; 3. desember 2008 kl. 16:19.
hahahahha Rindae, helt!
Gjør som de fleste andre her sier, lever mobilen tilbake til den rettmessige eier.

Men har et spørsmål ang htc touch, ikke diamond. men HD!
jeg har googlet og googlet, og lest mye om den. Men hvorfor heter den hd? har den noen HD funksjoner? Som hdmi på en måte
mulig skjermen er HD da..?
Jeg har ikke peiling, men det er en mulighet..
" 3,8 tommers TFT-skjerm med automatisk rotering av skjermbilde etter bruksområde. Skjermen viser 256K farger og har en oppløsning på 480x800 piksler. "
" 3,8 tommers TFT-skjerm med automatisk rotering av skjermbilde etter bruksområde. Skjermen viser 256K farger og har en oppløsning på 480x800 piksler. "


Det gir jo heller ingen mening i at den heter HD så vidt jeg skjønner?