Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 910
Hei, jeg har akkurat installert windows vista 64 bit på nytt. Og når jeg gikk inn på min datamaskin, da så jeg at Lokal disk (C: ) hadde bare 97,6 gb lagringsplass.. som egentlig skal være på 650gb eller noe. Åssen kan det skje? og er det noe mulighet til å endre på det?
Majestic 12
Tothep's Avatar
I kontrollpanel -> admin verktøy. Datamaskinbehandling -> lagringsplass -> diskbehandling. Der kan du redusere og utvide volumer.

Eller skaff deg et partition program
Trådstarter
9 0
hmm, hdd C : gir meg ikke tilgang til å utvide volumer.. bare på hdd D : menes det at jeg ikke kan få den større?
Her du bedre av med en plate Hiren.
http://www.google.no/#hl=no&source=h...8309fcfb4712e5
http://www.hiren.info/pages/bootcd
Partition Tools
GParted Partition Editor 0.6.0b2 to create, copy, paste, delete, hide, resize or move partitions without losing data
Fat32 Formatter GUI 1.01 Windows XP cannot format a volume bigger than 32GB with FAT32
Partition Wizard Home Edition 5.0 Free Partition Magic Alternative, Partition Resize/Move/Copy/Create/Delete/Format/Convert, Explore, etc.
USB Format Tool Format/make bootable any USB flash drive to FAT, FAT32, or NTFS partition.
eXtended Fdisk 0.9.3 XFDISK allows easy partition creation and edition
Partition Table Editor 8.0 Partition Table and Boot Record Editor
Ranish Partition Manager 2.44 a boot manager and hard disk partitioner.
Smart Fdisk 2.05 a simple harddisk partition manager
SPecial Fdisk 2000.03v SPFDISK a partition tool.
Super Fdisk 1.0 Create, delete, format partitions drives without destroying data.
The Partition Resizer 1.3.4 move and resize your partitions in one step and more.
Acronis Disk Director 10.0.2160 Popular disk management functions in a single suite
Paragon Partition Manager 7.0.1274 Universal tool for partitions
Vis hele sitatet...
En oppstarts-cd med freeware-verktøy i alle farger og former.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Sitat av Dannym Vis innlegg
hmm, hdd C : gir meg ikke tilgang til å utvide volumer.. bare på hdd D : menes det at jeg ikke kan få den større?
Vis hele sitatet...
Prøv å krympe d:?
formaterte du diskene før du instalerte vista, det er egen disk verktøy på dvd'n før du instlerer til å formatere, slette og lage nye partisoner