Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 484
Kom over en artikkel på nettet om et nytt Metroid Prime spill, og de japanske metroid sidene tyder mye på dette! Se på vedlegget, den japanske Metroid siden...

"Another Side story coming soon!"

En annen interessann ting her, er jo bildene av Metroid Prime 1 & 2, det ser ut til at de kommer til Wii med nye kontroller
Sist endret av tagefo; 13. februar 2009 kl. 12:26.
hvis du er interessert i Metroid anbefaler jeg deg å se på http://mdb.classicgaming.gamespy.com/
dette er gode nyheter for meg i iallefall, Metroid var det første dataspillet jeg prøvde og er enda en av spill seriene som jeg liker best
tagefo's Avatar
Trådstarter
Takk for linken desperat, sjekket den ut. Er nok ganske sikkert bare en sidehistorie. Virker slik i allefall, fra piratene sitt synspunkt. Menmen, jeg har tro på en ny gjennomgang med Metroid Prime 1 og 2 med Wii kontroller + et flunkende nytt Metroid om noen år (forhåpentligvis!!). Og mens vi er inne på nintendo spill, jeg venter i syk spenning på en annonsering av neste Zelda