Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 361
hei! jeg har så langt ikke hatt noen problemer med grafikk kortet mitt, temperaturen holder seg lav og ytelsen er bra nokk for meg, men i det siste når jeg har gått i fra PCn min og det står på ett spill (wow i dette tilfelle) så øker temperaturen noe dramatisk, når jeg kommer tilbake til maskinen min så går temperaturen ned veldig raskt noen som har en anelse på hva dette kan være? vifta mi er satt til å gå på 100% hele tiden, og jeg styrer vifta med Riva Turner, jeg har ikke endret på noe annet enn vifte hastigheten...

jeg føler at dette kan være farlig for maskinen min og ønsker ikke at den skal bli skadet, i allefall ikke i denne måneden.
link til ett bilde
Tja, stikke en støvsuger borti viften kan være en god ide. I samme slengen kunne det vært nyttig å se hvordan resten av temperaturene i maskinen er, og det kunne vært nyttig å vite hva slags annen hardware du har i maskinen.