Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1856
dette er jo den første dagen som det selges fyrverkeri og jeg har nå tatt meg en tur rundt omkring for å lete etter fyrverkeri, mest megablink etter at jeg hadde lagt store planer på hva jeg skulle gjøre med megablinkene...
men nå kan jeg ikke finne dem i det hele tatt! det eneste jeg finner er denne dynamitt harry pakken som inneholder 18xmegablink til 150kr noe som kommer til å koste litt for mye med tanke på hvor mange jeg skulle ha, og jeg lurer på om noen av dere freaks kanskje har sett noen som selger megablink eller vet hvorfor jeg ikke kan finne en butikk som selger dem.
her i område selger de vertfall megablink. Butikken heter Ergo.
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Unødvendig tråd spør du meg, men for å hjelpe litt så selges disse "megablink" i år som før. Rema 1000 og Europris selger bare for å nevne noen. Er det noen her som har erfaring med hjemmelagde megablinks eller strobe pots som de heter? Hadde tenkt til å prøve noen, men finner ikke den komposisjonen jeg hadde tenkt å bruke. Noen som kan dele noen gode komposisjoner?
jeg har hvert på 2 rema 1000 butikker i trondheim, og ingen av dem hadde megablink...
men jeg skal se om europris har på mandag
Sitat av RubenE Vis innlegg
Unødvendig tråd spør du meg, men for å hjelpe litt så selges disse "megablink" i år som før. Rema 1000 og Europris selger bare for å nevne noen. Er det noen her som har erfaring med hjemmelagde megablinks eller strobe pots som de heter? Hadde tenkt til å prøve noen, men finner ikke den komposisjonen jeg hadde tenkt å bruke. Noen som kan dele noen gode komposisjoner?
Vis hele sitatet...
her er en side som forklarer hvordan man lager såkalte "strobe pots". De stoffene de bruker er kanskje litt vanskelig å få tak i da. her er vertfall linken: http://www.skylighter.com/fireworks/...strobe-pot.asp
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Narvesen her jeg bor har noe som heter crazy Blink, og det er strobe saker.
Det er fra Engelsrud.
Sitat av desperat Vis innlegg
dette er jo den første dagen som det selges fyrverkeri og jeg har nå tatt meg en tur rundt omkring for å lete etter fyrverkeri, mest megablink etter at jeg hadde lagt store planer på hva jeg skulle gjøre med megablinkene...
men nå kan jeg ikke finne dem i det hele tatt! det eneste jeg finner er denne dynamitt harry pakken som inneholder 18xmegablink til 150kr noe som kommer til å koste litt for mye med tanke på hvor mange jeg skulle ha, og jeg lurer på om noen av dere freaks kanskje har sett noen som selger megablink eller vet hvorfor jeg ikke kan finne en butikk som selger dem.
Vis hele sitatet...
Freaks? det var en uhøflig uttalelse, men anyways alle Rimi og smartcluber selger det
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Sitat av arwex Vis innlegg
her er en side som forklarer hvordan man lager såkalte "strobe pots". De stoffene de bruker er kanskje litt vanskelig å få tak i da. her er vertfall linken: http://www.skylighter.com/fireworks/...strobe-pot.asp
Vis hele sitatet...
Takk Har sett den artikkelen på Skylighter, men med tanke på at kjemikaliene er litt for eksotiske, så tenkte jeg å prøve denne først: http://pyroguide.com/index.php?title=Strobe_mix Har det som trengs, så prøver meg vel på noen snart
I dag fant jeg megablink på plantasjen, blikket til personen som jeg kjøpte 3x30esker med 16x megablink fra var priceless. Uansett... Takker til dem som prøvde å hjelpe
Sitat av desperat Vis innlegg
I dag fant jeg megablink på plantasjen, blikket til personen som jeg kjøpte 3x30esker med 16x megablink fra var priceless. Uansett... Takker til dem som prøvde å hjelpe
Vis hele sitatet...
Tør jeg spørre hva du skulle med alle de megablinkene?
strobe-pot vel?
eg syns ARWEX har et veldig bra spørsmål! det klikka jo nesten for deg her:P
og det er jo berre noe som blinker og lyser
Sist endret av Fyllingz; 29. desember 2008 kl. 01:45.
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
eg syns ARWEX har et veldig bra spørsmål! det klikka jo nesten for deg her:P
og det er jo berre noe som blinker og lyser
Vis hele sitatet...
det er bare en dag jeg virkelig gleder meg til hvert år, og de siste 2 årene så har jeg funnet ut at det er veldig mye man kan få til med megablink, planen var å skaffe 3000+ men det ble litt dyrt... så jeg måtte klare meg med 1480
Oi, shit. Håper du filmer hva nå enn du kommer til å bruke de til
Sitat av nidhogg Vis innlegg
Oi, shit. Håper du filmer hva nå enn du kommer til å bruke de til
Vis hele sitatet...
det var det som var planen men han som skulle filme ville ikke likevel for en eller annen grunn :< får forberede meg litt bedre neste år...
har allerede begynt å spare XD