Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2582
Jeg velger å skrive det jeg skriver nå for å høre hva andre har å si om det å være en "raider" og hvilke konsekvenser det kan få på flere plan.

Først vil jeg si at jeg er student, jeg er 24 år, har ikke TV, ikke dame og ikke barn. I utgangspunktet gir denne situasjonen my fritid. Jeg trener også litt men det er mest for å ikke legge på meg, prøver å ikke være forfenglig, men lykkes vel ikke helt :/ Jeg vil gå litt inn på det med at jeg ikke har TV. TV er nåtidens største medium for underholdning. Internett med dets muligheter tar dog stadig større del av denne kaka, men TV som underholdnings medium råder ennå. Det å se på TV er en passiv handling, det er dog mye konstruktivt som formidles, men av de som ser TV ca. 4 timer om dagen er nok sjansene store for at noe av det de får med seg omhandler; silikonpupper, shopping, c-kjendis skandaler eller ting du kan få kreft av. Jeg holder meg til dagsavisen.

Så da har jeg studier, dagsavisen, litt trening, selvfølgelig venner og familie, øl, tvungen sosialisering gjennom quiz osv, en fest her og der, du skjønner pakka. Men spiller som nevnt og som også er tema for denne tråden; World of Warcraft.