Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1255
Hei, jeg lurer på om noen kunne tenke seg og skrive en liten guide; Om å sette opp en printer i nettverket.

jeg er helt blank på dette området, så en detaljert guide hadde gjordt seg
Btw; jeg har en slik en Dlink Dir-635 ruter og HP deskjet 5150 printer

Ber moderator flytte denne vis den eventuelt er på feil sted (a)

mvh. andy :]
Skriveren er en USB skriver, routeren har ikke støtte for USB skrivere ut ifra hva jeg kan se.
Ergo, må du koble til skriveren lokalt til en pc i nettet (bruksanvisningen som fulgte med er fin her som regel), deretter dele denne skriveren ved å høyreklikke på skriveren (i Skrivere og Telefakser) og velge Deling.
Burde vel egentlig holde å aktivere fil-og-skriver-deling som skriveren er koblet til, og legge til en skriver fra kontrollpanelet. det er nå slik jeg ahr gjort det med laptoppen min
Det er vel vanligvis en guide med skriver-manualen? Var det til min Canon-skriver i hvert fall.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Eller så trenger du en jetdirect boks.
Trådstarter
Sitat av grandm
Det er vel vanligvis en guide med skriver-manualen? Var det til min Canon-skriver i hvert fall.
Vis hele sitatet...
problemet er bare at det er lenge sia jeg fikk printeren, og mistenker at den manualen er kasta..
alltid en manual på hjemmesiden til produsenten.
Les manualen til printboksen din.
Hvilket operativsystem er det snakk om?
Sist endret av navbeacon; 14. mars 2008 kl. 21:55.