Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  123 9779
Noen som har en oppskrift på en helt enkel hylle sånn btw?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Raymond Vis innlegg
Noen som har en oppskrift på en helt enkel hylle sånn btw?
Vis hele sitatet...
Vet det finnes tråder på hw/diskusjon.no der folk viser fram sine smarte løsninger. Søker du etter noe som "the gathering hylle" kommer det opp en del forskjellige prosjekter med arbeidslogger og slikt.
TG forum har egen kategori ''worklogs''
Der finner du endel

Link
Sitat av Raymond Vis innlegg
Noen som har en oppskrift på en helt enkel hylle sånn btw?
Vis hele sitatet...
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70089065

Akkuratt mål som i bredde og litt kortere enn dybden, perfekt til å ha på pulten.
Jeg skal kjøpe en sånn før jeg drar og mekke litt på den
Hei, er det utsolgt allerede?

Hva er de forskjellige billettene egentlig?
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
ja, det er utsolgt allerede, men det pleier somregel å bli refundert billetter, og i år blir det førstemann til mølla når det gjelder disse.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var for seint ute med billetter i år, så måtte sette meg i køen, men når det til slutt var min tur var jeg ikke hjemme og så mailen så etter 24 timer mista jeg min sjanse, og det ser ikke ut til at jeg får en ny en. Så, kunne noen fortelle meg en god plass å se etter "sorte" billetter? Har sjekke zett, finn osv... Skulle noen ha en til overs så er det bare å sende pm.
jeg skal til tg i år. gleder meg sisnsykt..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av tysje Vis innlegg
jeg skal til tg i år. gleder meg sisnsykt..
Vis hele sitatet...
Flott. Tar du med skibriller og "LCD-folie"?
Sitat av Raymond Vis innlegg
Noen som har en oppskrift på en helt enkel hylle sånn btw?
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen arbeidstegning nå mer, men det jeg gjorde var å lage en som var så lav at jeg kunne ha skjermen oppå, men som samtidig var så høy at jeg kunne ha tastatur + mus under.

Jeg kan skissere opp hvordan jeg lagde den, men ser ikke helt vitsen ettersom den er så simpel.
Bare husk å utnytte plassen maksimalt i bredden (yttermålene på hylla bør altså være 80cm)

Eller hadde du tenkt deg en slik diger hylle som alle andre har?
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Jeg har ingen arbeidstegning nå mer, men det jeg gjorde var å lage en som var så lav at jeg kunne ha skjermen oppå, men som samtidig var så høy at jeg kunne ha tastatur + mus under.

Jeg kan skissere opp hvordan jeg lagde den, men ser ikke helt vitsen ettersom den er så simpel.
Bare husk å utnytte plassen maksimalt i bredden (yttermålene på hylla bør altså være 80cm)

Eller hadde du tenkt deg en slik diger hylle som alle andre har?
Vis hele sitatet...
Neh, tenkte egentlig hylle pga mer plass. aka litt bagasje oppå toppen liksom.
Bevis gjerne at jeg tar feil, men jeg tror tiden da vi hadde freakforumrekke på TG er over. Siste skikkelige rekke var for to år siden, og vi hadde et lite etablissement med noen få frikere i fjor, men jeg tror de aller fleste av "veteranene" nå enten anser seg for gamle for TG, eller er med på TG gjennom andre kanaler.

Jeg er security-crew i år, og alle andre jeg kjenner som har vært på tg har nå andre planer, ingen planer eller er crew/sponsor.

Men for all del, samle dere gjerne. Så vet vi i hvert fall hvor sveiprundene bør baseres
▼ ... over en uke senere ... ▼
er det muligheter for og kjøpe pc stash på TG san som skjermkort osv.?!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av tysje Vis innlegg
er det muligheter for og kjøpe pc stash på TG san som skjermkort osv.?!
Vis hele sitatet...
På TG i år skal det hvertfall være mulig å stille et spørsmål på to plasser, men være fornøyd om man får svaret kun én plass.
Sitat av tysje Vis innlegg
PS. er det mulighet for og kjøpe pc stash på TG? skjermkort osv.
Vis hele sitatet...
Sitat av eppes Vis innlegg
De gangene jeg har vært der har ASUS(?) og muligens noen andre hatt stand, så skal ikke se bort ifra at det er det i år også.
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta Vis innlegg
tysje: Datakjeden og div. er der. Vi fant fire komplette PC-er ved oppryddinga ifjor. Folk hadde ikke giddet å ta dem med seg hjem, da de bygget ny på TG.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Jonta; 16. februar 2010 kl. 22:09.
takk for svar... xD
Hva i helvete...
Scena midt i skipet...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hva i helvete...
Scena midt i skipet...
Vis hele sitatet...
Enig. Og infodesken? Skal den stå der i nordvest-hjørnet? Ser ut til å bli mer soveplasser fol deltakerne tho, but still.

Link
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hmm, har 7 billetter som jeg skal seate. Dersom det er noen som har 3 billetter kan jeg seate for dere så får jeg seatertilgang 3 mars istedet for 5 mars.
(3. mars, klokken 18:00 - Grupper med 10 personer eller flere)
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hmm, har 7 billetter som jeg skal seate. Dersom det er noen som har 3 billetter kan jeg seate for dere så får jeg seatertilgang 3 mars istedet for 5 mars.
(3. mars, klokken 18:00 - Grupper med 10 personer eller flere)
Vis hele sitatet...
Jeg/vi seater enten 21 eller 23 stykk, husker ikke helt. Skal skjekke ut dette. Om det var 23 kan jeg sende deg en PM, så kan vi seate i morgen
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg skal seate 10 stk. Om noen har 20+ billetter tar jeg gjerne imot hjelp så vi kan seate før
Trist at det ikke blir noen skikkelig nFF-rekke i år heller - rekka herjet skikkelig de tre årene jeg deltok på TG Savner gamlegjengen, syrebrilleløp, trynet på kebabfyren når 50 freaker kom innom på èn gang og forlangte babb samt bilturen til Hamar, men synes jeg er blitt for gammel til sånt nå..
Sist endret av vidder; 28. februar 2010 kl. 20:09.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
babb må vi få ordnet i år også
Sitat av Jonta Vis innlegg
På TG i år skal det hvertfall være mulig å stille et spørsmål på to plasser, men være fornøyd om man får svaret kun én plass.
Vis hele sitatet...
Hva med 1 og en halv plass da?
Skulle egentlig være 3 men ene droppa ut så jeg og kompisen min fant ut at vi skulle dele den siste.
Den er jo betalt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen freakere som kommer til å kjøre en DC++hub?