Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  89 8182
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Fikk lyst til å møte masse hyggelige folk med noenlunde like interesser igjen.

Sted: Peppes Pizza - Trondheim - Kjøpmannsgata 25 - 7013 Trondheim
Aldersgrense: Er for nubs!
Dato: Som nevnt; 22.05. Dette er altså fredag etter 17. mai (7 dager til nå)
Tid: Prøver oss litt tidligere denne gang; 17:30

Forrige gang ble vi sittende og vente på at ca. halvparten som sa de skulle komme skulle dukke opp, men det gjorde de ikke, så det er flott om en slags påmelding postes her.

Ikke vær redd for å komme! Om alle tror at nesten ingen kommer, og dermed ikke tørr å dukke opp, så er det få som dukker opp.

Dette er _ikke_ sommergrillingen. Den tenker jeg blir ganske snart etter skoleslutt før sommerferien, altså rundt 20. juni.

Hvordan kjenne oss igjen? Jeg vil være iført grønn hanekam, om Cheroxx dukker opp har han nok fortsatt brun hanekam, og om vi får med oss Dodecha blir det dreads også.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg dukker opp, noen må jo representere kremen av kremen.
Jeg kommer om jeg husker det legger det i kalenderen.
Flott initiativ!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Skal se om jeg får skrapt sammen litt penger! Hvis jeg kommer så får dere også langt hår med på laget.

Vi spiser pizza uten løk, ananas, paprika, hvitløk, reker, agurk, squash og sånne andre skumle greier, ikke sant?

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg dukker opp, noen må jo representere kremen av kremen.
Vis hele sitatet...
Skal gi deg krem, jeg.....
Sist endret av BomberMan; 15. mai 2009 kl. 18:36.
klippet håret for ett år sia, og holdt det kort.. litt synd egentlig når man skal beundre så mange hårfagre mennesker på en kveld. har jo litt gammel legitimasjon å vise fram med nostalgiske bilder såklart
Greit at 15-åringer kommer og?
Janpfo: les førstepost..
Selvfølgelig er alle velkomne, hvorfor ikke?
Jeg kommer.
Noen yngre folk som kommer? Vil ikke være den eneste :S
Sitat av Janpfo Vis innlegg
Noen yngre folk som kommer? Vil ikke være den eneste :S
Vis hele sitatet...
Jeg er 15.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Cheroxx komme antageligvis, og han har nettopp fylt 16. Som sagt så er aldersgrense bare tullerier.

Om det er noen som trenger påminnelse via PM eller tekstmelding så send meg PM.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jeg er også 16, men jeg oppfører meg som en 12-åring.
Har ikke vært på noe nFF-treff før så jeg gleder meg.
Er det noen krav om å ha skrevet så og så mye? Har vært ivrig leser her over lengre tid, men skriver ikke så mye innlegg..
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Er det noen krav om å ha skrevet så og så mye? Har vært ivrig leser her over lengre tid, men skriver ikke så mye innlegg..
Vis hele sitatet...
Det regner jeg med at det selvfølgelig ikke er krav for.
"Du må minimum ha 160kp og 1500 posts på forumet"
De med over 1800 poster og over 195 KP får ikke komme

De med over 2000 poster og over 200 KP får komme
Sist endret av jeppfi; 15. mai 2009 kl. 21:30.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Skal se om jeg får skrapt sammen litt penger! Hvis jeg kommer så får dere også langt hår med på laget.

Vi spiser pizza uten løk, ananas, paprika, hvitløk, reker, agurk, squash og sånne andre skumle greier, ikke sant?

Vis hele sitatet...
Skinke/Pepperoni

Jeg dukker trolig opp, men kan ikke love noe helt sikkert enda. Gir nærmere tilbakemelding senere, Jonta.
Sist endret av Cheroxx; 17. mai 2009 kl. 12:11.
master namer
elodin's Avatar
Jeg er han som ikke hører hva du sier, rufsete hår, elendig skjeggvekst, ørepropper.
Edit: Ingen ananas.
Sist endret av elodin; 17. mai 2009 kl. 13:57.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Jeg regner med at jeg kommer.
får se... vi har jo langhelg da såehh... kanche
Kommer innom en tur om jeg rekker det.
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Det regner jeg med at det selvfølgelig ikke er krav for.
Vis hele sitatet...
Daså. Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg er medlem på en del andre forum, og jeg må selv innrømme at når det dukker opp 10 stykker du aldri har hørt om, aldri lest innleggene til og ikke aner hvem er, så blir det plutselig ikke forumtreff lengre. Hvis jeg er i byen så dukker jeg opp Jeg har også langt hår, men dette er vel kanskje mest naturlig for meg da jeg er jente..
Kanskje det ja
Plass til en gammel gubbe og? skal høre om noen flere veteraner blir med au..
Sist endret av vidder; 19. mai 2009 kl. 22:21.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Vi har plass til alle, nFF er inkluderende som få!

(Ikke sarkasme)

(Hvertfall ikke delen om at vi har plass til alle)
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Esj, kom på at jeg er opptatt hele helga her, så dere går glipp av en halv meter med hår :/

Får ta det igjen senere en gang!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Har bestilt plass til oss nå, så er vi sikret å sitte sammen.
Sitat av vidder Vis innlegg
Plass til en gammel gubbe og? skal høre om noen flere veteraner blir med au..
Vis hele sitatet...
Åh så koselig! Scha arrangerte treff tidlig i 2006, og på profilen hans står det fortsatt Trondheim. |d13m0b kommer kanskje også? Veteraner må vi ha.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jeg kommer ikke. For øyeblikket har jeg ikke råd til å ta toget én vei en gang... ;_;
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Jeg kommer ikke. For øyeblikket har jeg ikke råd til å ta toget én vei en gang... ;_;
Vis hele sitatet...
Mener å huske at du lovte meg noe krem?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Oppdatering: Jeg kommer.
sånn som det er nå så er det kjempesannsynlig at jeg kommer
Eneste som er stress er parkering i byen, men regner med at det er noe ledig på togstasjonen.
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
sånn som det er nå så er det kjempesannsynlig at jeg kommer
Eneste som er stress er parkering i byen, men regner med at det er noe ledig på togstasjonen.
Vis hele sitatet...
Parkeringshus 100m ifra Peppes, nedover i gata.
Jeg kommer en tur iallefall.
oh, ill be there..

men par raske spm siden folk driver å sier hvilken pizza de vil ha:
bestiller 1 så betaler vi bare til han/hun?
må jeg ta med litt cash eller?
Sist endret av hayer; 21. mai 2009 kl. 23:57.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sist så ble det slik:

Graapho kjøpte seg en drikke og en italian style pizza, og betalte sjøl
Dodecha, miles og helk bestilte pils som de betalte sjøl
Jeg og Jonta delte en stor pizza, tenkte å splitte 50% mine cash og 50% Jontas kort, husker ikke hvorfor det ikke gikk, men jeg bealte i cash og fikk tilbake penger fra Jonta seinere.

Hvis jeg var deg, og du har muligheten til å gjøre det, ville jeg tatt med cash (oppfordrer alle som kan/husker til å ha med cash, det blir enklere å fordele regninga slik).

Edit: Vet egentlig ikke hvorfor jeg ramsa opp det første der...
Sist endret av Cheroxx; 22. mai 2009 kl. 00:19.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Jeg og Jonta delte en stor pizza, tenkte å splitte 50% mine cash og 50% Jontas kort, husker ikke hvorfor det ikke gikk, men jeg bealte i cash og fikk tilbake penger fra Jonta seinere.
Vis hele sitatet...
Ah stemmer, det glemte jeg å nevne. Det er fordi jeg har Visa Electron fra Postbanken (Leve ung), og det tok ikke Peppes. Så; ha med kæsj eller kredittkort.
I'll be there
I like turtles
Skyfex's Avatar
Jeg kommer ikke allikevel =P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Pingle.....
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Enig med: Dodecha
Kommer litt for seint jeg, regner med at de som er på treffet ikke får med seg det alikavell men. Hvor ligger denne peppes egentlig?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Da sitter vi her, og vi har til og med ei jente her. Hun tar bilder av oss! Hjelp!

Hyggelig at det kom flere enn sist, vi er nå: Dodecha, monkey_drone, Trigger, Volch0k, sfilez, greenfeber, cheroxx og jonta. Helk stakk tidlig
angrer på at jeg ikke dro. Prøvde å arrangere filmkveld med venner, men alle baila
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar


Er det nFF treff så er det nFF treff!
Sist endret av Cheroxx; 22. mai 2009 kl. 23:09.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Da sitter vi her, og vi har til og med ei jente her. Hun tar bilder av oss! Hjelp!

Hyggelig at det kom flere enn sist, vi er nå: Dodecha, monkey_drone, Trigger, Volch0k, sfilez, greenfeber, cheroxx og jonta. Helk stakk tidlig
Vis hele sitatet...
Må ikke glemme Nehek, som var på en ekte snartur.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Jeg satt på et bord ikke langt unna og passet på at alt gikk ryddig for seg. nFFs hemmelige politi er overalt!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bilder.






@ Dodecha

Han i midten på det første bildet har de minste overarmene jeg har sett, hvem har æren?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg har æren. Joda, jeg har ikke akkurat mye muskler, men ser kanskje hakket værre ut enn det er.