Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1714
Hei!

Musikken kan høres på;

www.MIZZLEMAN.com (Du blir redirecta til MySpace profilen.)



Discuss!
Da regner jeg med at du er mizzleman? Syns den første sangen TBA eller noe var ganske kul, sikkert lett å danse til. Men den hadde ganske sånn russelåt preg over seg. Ikke ille å høre på!
Trådstarter
Mizzleman er meg ja, og takk for positiv respons

Låta med mest "russelåt" preg over seg, må vel være 'Powerparty '08 '

(:
Fant ikke hands up , men likte musikken din =)
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg skal ikke si noe om musikken din da det ikke akkurat er min stil, men du burde enten bytte bakgrunnsfarge eller tekstfarge på siden din da en del av teksten er vanskelig å lese.
vent til sida lastes helt inn, jeg syntes også det samme i begynnelsen...

http://bilete.no/7345
Du er definitivt velig god teknisk med musikk, men denne typen musikk har alle hørt før og et er stort sett sånn alle lager. Såklart, hvis du vil lage det så gjør det jo ingenting, men hvis du prøver å lage noe som ikke er helt "mainstream" så kunne det blitt dritkult!

Jeg liker denne typen musikk, men sannheten er at det finnes millioner av denne type sanger og 90% av de er like.
KP til deg! Likte musikken. men som sagt, så er det veldig mye det samme som folk har hørt før.. eller veldig bra;D
Likte musikken din jeg
Alle sangene igrunn, kanskje spesielt Tune Up - Another day impulse
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Dette var dessverre utrolig kjedelig. Ikke misforstå, du virker ganske flink teknisk sett som nevnt ovenfor, men som mange andre går du i denne "fjortisdance"-fellen og vil dermed falle for døve ører for utrolig mange her. Personlig føler jeg at det er musikalsk talent som går til spille. Hvorfor kan ikke folk innse at Hard Dance- og Euro Trance-scenen er overmettet av artister hvor absolutt ingen bringer noe nytt? Du kan sette på to tilfeldige låter av sjangeren og knapt høre forskjellen på de.

Hadde vært morsomt å se deg prøve på noen andre sjangere, men until then...
Deili<3 hvor kan jeg laste ned?
Bra musikk, hva bruker du når du lager musikken?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Bra musikk, hva bruker du når du lager musikken?
Vis hele sitatet...
FL Studio
Sennheiser PC-150 headset
VSTS: Sylenth, V-Station, Nexus
Hardware: Echo Audiofire 4 lydkort, og Access Virus C Desktop hardwaresynth.
Stilig musikk! Pen 3-step på powerparty 2k8. TBA låta di minner litt om Galaxee. Og det er positivt
Just wondering: Hentet "inspirasjon" til navnet fra Mosselman?
Trådstarter
Sitat av Elemental Vis innlegg
Just wondering: Hentet "inspirasjon" til navnet fra Mosselman?
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om faktiskt...

Inspirasjon til navnet mitt var vel at jeg tenkte over 'fo shizzle' så kom jeg på at ey, er jo en som heter Jack Dizzle, så tenkte jeg på 'Mizzle' men det ble for kort, så la til 'man', og voila; Mizzleman.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Liker ikke denne typen kommersiell musikk, mener personlig det er det som ødelegger for underground miljøet. Men teknisk flink er du, selv om jeg ville heller likt å høre dine tekniske erfaringer bli brukt på andre sjangre!
Trådstarter
Sitat av djxfade Vis innlegg
Liker ikke denne typen kommersiell musikk, mener personlig det er det som ødelegger for underground miljøet. Men teknisk flink er du, selv om jeg ville heller likt å høre dine tekniske erfaringer bli brukt på andre sjangre!
Vis hele sitatet...
Hvilke sjangre tenker du på?
Er siden din nede?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Infected_Shroom Vis innlegg
Er siden din nede?
Vis hele sitatet...
Ser slik ut, ja...

www.myspace.com/mizzlemanmusic kan også brukes for og nå sida


Anyways,


Noen genre jeg bør gå for? Nå tenker jeg noe som man tjener fett på, samt noe som kan gi utallige DJ jobber!
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
Hei, liker det du lager jeg =D
MEN hvis du skal lage musikk, lag det DU liker og ikke det DE liker! gå får noe eget, noe du kan være stolt av!

hvis du da får noen jobber og blir kjent kan du se på som en kjempe gevinst!
Hard house er jo som regel club music da, er du flink nok så kan du fint få et par DJ jobber.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
House/Electro House/Progressive Trance o.l