Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 857
Heisann,

-
NB: Startet denne tråden i og med at den gamle er ut-datert !
-

Spillte endel på WoWLegacy, frem til 3.1 oppdateringen kom, og er nå på let etter en server som:


XP: blizz / mid-rate
Ingen donation gears
Den skal være i europa

Enkle og gode krav


Så gi et pip om dere finner noe, evt. om dere vet om noen som er veldig gode!

Kan godt nevne noen 3.0.9 servere som er verdt og spille på:

WoWLegacy
EpicWoW
Enjoiwow
WoWOrigin
Freak Trooper
Joey's Avatar
http://www.freakforum.nu/forum/showt...+privat+server

Drives av blant annet Spelly her på forumet. Tror den er bra, selv om jeg ikke har testet den selv.
Trådstarter
Sitat av Joey Vis innlegg
http://www.freakforum.nu/forum/showt...+privat+server

Drives av blant annet Spelly her på forumet. Tror den er bra, selv om jeg ikke har testet den selv.
Vis hele sitatet...
Den kjører versjon 3.0.9, og er ikke oppe atm.
Bah, Privatservere er bare crap. spillte på det litt før men det er så mange måter å cheate på at jeg ga opp. + att hvis jeg skulle ha spillt på en privat server så ville jeg ha spillt på en pre tbc server. Får det var da WoW var bra
Sitat av Magnar1992 Vis innlegg
Bah, Privatservere er bare crap. spillte på det litt før men det er så mange måter å cheate på at jeg ga opp. + att hvis jeg skulle ha spillt på en privat server så ville jeg ha spillt på en pre tbc server. Får det var da WoW var bra
Vis hele sitatet...
Hvorvidt det er bra eller ikke er vel opp til hver enkelt å bedømme. Blizzard har aldri hatt så mange betalende kunder som de har nå, så folk kan ikke mislike spillet alt for mye.

For å være helt ærlig, tror jeg ikke du hadde likt pre TBC så godt, om du fikk prøve det en stund. Klassene var veldig ubalanserte, og instancene var alt for like... tank n' spank.
Sitat av obskøn Vis innlegg
Hvorvidt det er bra eller ikke er vel opp til hver enkelt å bedømme. Blizzard har aldri hatt så mange betalende kunder som de har nå, så folk kan ikke mislike spillet alt for mye.

For å være helt ærlig, tror jeg ikke du hadde likt pre TBC så godt, om du fikk prøve det en stund. Klassene var veldig ubalanserte, og instancene var alt for like... tank n' spank.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du påstå at bossene var tank and spank?
Det var en grunn til at instancene var så mye vanskeligere før, og tok mye lengre tid. Det var heller ikke unormalt og wipe på trash.

Dette gjelder kansje ikke hardcore gamerene, men for den casual spillende gutt var instancene / raidene meget vanskelige.

ps: jeg påstår ikke at det er tank'n'spank opplegg i de nye instancene, men jeg synes selv at wow var bedre før, og ting var vanskeligere / hardere og oppnå. Epic betydde Epic før!

On topic: wowlegacy og wowscape er muligens de eneste privatserverene jeg vet om som er greie og spille på.
Sist endret av Damonchi; 28. april 2009 kl. 09:15.
prøv ut DamageWow den spiller jeg på , ganske bra egentlig