Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Skal du på tg09?
Ja!! 152 30,40%
Nei... 154 30,80%
Skulle gjerne.. 147 29,40%
Hva er Tg? (lol) 47 9,40%
Stemmegivere: 500. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  96 10022
Sitat av stec0
jepp skal dit for første gang kunne ikke dra i fjor for faren til mamma døde -_- (Blei lei meg, ikke for han døde men ikke komm på tg hadde biletter og alt) Sniff..
Vis hele sitatet...
huh? javel?
Sitat av Butcher'n
Fun fact: Til tross for store kjønnsforskjeller, ble det ifjor byttet dobbelt så mange såpedispensere på jentedoen som på guttedoen. Det er litt ekkelt gutter
Vis hele sitatet...

Haha så bra:P

Satser på å komme i år blir min første gang Hadde tenkt i fjor men blei ikke noe av:/
Sitat av Thoryllo
Jeg var der også i 07 og 08! Og skal selvfølgelig på TG09!
Tar med hylle og høytalere som i 2008 i år også.
Skal sitte med vennegjeng på rundt 7-9stk.
Vis hele sitatet...
Ikke vær så beskjeden nå vi blir mange fler enn 7-9 stk
Part time ninja
locked65's Avatar
Trådstarter
74 33,18% Faktisk :P
Sitat av NijO
Kan hende dette kommer som et stort sjokk, men de fleste gutter vasker seg ikke med såpe etter å ha stått og pisset
Vis hele sitatet...
Dette er jeg meget klar over. Men du syns det fortsatt ikke er litt småekkelt? Når noen av disse nerdene har klart å drasse med seg russer-kvinnene sine, som forsåvidt ikke er så renslige av seg, og de klarer å bruke mer såpe enn et 4-sifret antall svette data-guruer tilsammen, da må man få lov til å lure...
Åh, dit skal jeg!

Driter i madrass, og tar med en dugelig mengde Cola og cash til café (Hvis det er da)

Håper på å få med flest mulig kompiser, slik at vi får satt opp et banner der vi sitter xD
"Nerd-Team" med røde bokstaver hadde jo vært noe :P

Spørsmål: Ligger ikke TG 2.5 timer unna Oslo, eller er jeg bare dum?

-Theo
Nøyaktig hvor langt unna det er kommer ann på transportmiddel da, men det er i Vikingskipet i Hamar.
Må nesten ta meg en tur i år også, kommer til å luske anonymt rundt nff-gjengen
Sitat av Psycedelic
Åh, dit skal jeg!

Driter i madrass, og tar med en dugelig mengde Cola og cash til café (Hvis det er da)

Håper på å få med flest mulig kompiser, slik at vi får satt opp et banner der vi sitter xD
"Nerd-Team" med røde bokstaver hadde jo vært noe :P

Spørsmål: Ligger ikke TG 2.5 timer unna Oslo, eller er jeg bare dum?

-Theo
Vis hele sitatet...
Tja, jeg bor i lillehammer som er ca. tre kvarter unna Hamar og har brukt alt fra 2,5 til 1,5 timer til Oslo.

Det er ikke veldig langt, og de er vel nesten ferdig med å bygge vei der til den tid. Da er det fire-felts halve veien!
Jeg/vi skal !

Kjører fra Mo i Rana, en dag i forveien for å få med oss Camp TG.
Tar med oss ca 12TB med shit, en hel sekk med penger, og ekte NordNorskt kildevann for å klare oss gjennom hele tg-opplevelsen.

Gleder oss til en fin opplevelse på TG09!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gleder meg Til TG09, aldri vært der så blir veldig spennende. Håper jeg vinner noen konkuranser der :P, jeg tar med meg en kompis, bor i Tønsberg (2 Timer fra Oslo) så tar litt tid..

Blir tøfT!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Wut? Svarte jeg ikke her?

Jeg skal! Ikke bare første TG, men første LAN (yeah, I know). I are Core:Crewcare, skal ta vare på de som tar vare på dere...
Første TG, blir gøy.
Finner meg blandt Event: production
Sist endret av Screwdriver; 29. desember 2008 kl. 01:37.
Jeg kommer, var på jomfruturen min i fjor. Gleder meg til i år
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg skal, men skal sitte med noen venner
har vært der i 3 velykede år på rad, men står over 09..
er det noen nff rekke i år? vet ikke om jeg skal enda selv om billettene sikkert er rett rundt hjørne, må i hvertfall ha bil+lappen og skaffe motell rom.. er lei av å ligge på tribunen og slikt ..gjort det i alle år nå
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Nå har gathering.org kommet ned TG09 siden!
http://www.gathering.org/tg09/home.html
Ikke mye info på den nå, men som det står så er det bare en "Temporary site".
synes det var behagelig og raskt "design" naa jeg slipper aa laste alt mulig paa siden
Tror jeg skal dit for første gang i år. Blir vel koslig, selvom jeg ikke spiller noen spill
Blir første gang for meg og i år Blir en lang reise fra bergen tho
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Zwift3r Vis innlegg
Tror jeg skal dit for første gang i år. Blir vel koslig, selvom jeg ikke spiller noen spill
Vis hele sitatet...
Slapp av, det skal nok gå bra. Jeg er heller ikke gamer, men gleder meg til alt som kommer til å skje av konkurranser, foredrag, demoer osv.
Spørsmål.

Blir det ingen nFF-rekke i år?
Blir det ingen hele-nFF-går-ut-på-parkeringsplassen-og-finner-ut-at-vi-har-tre-biler-totalt?
Blir det ingen NFFBABB? : (

Svar meg, nerder!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Epinosa Vis innlegg
Spørsmål.

Blir det ingen nFF-rekke i år?
Blir det ingen hele-nFF-går-ut-på-parkeringsplassen-og-finner-ut-at-vi-har-tre-biler-totalt?
Blir det ingen NFFBABB? : (

Svar meg, nerder!
Vis hele sitatet...
nFF-rekka krever bare at noen tar initiativ som vanlig
Pleier å være afen eller Nicho som holder i dette, men vet ikke om noen av dem skal på TG ennå?

"hele-nFF-går-ut-på-parkeringsplassen-og-finner-ut-at-vi-har-tre-biler-totalt" er et fast fenomen som tas litt på sparket, men såklart kommer det til å skje i år også.. Og seff skjer det på vei til:
*trommevirvel*
NFFBABB!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Jeg er hvertfall på TG dette året skal kjøre fra Stavanger :lol:
har aldri vært der før! Nå har jeg i tillegg sluttet å spille så mye, så det blir ingen tur i år heller for min del:/
Man skal ikke være for sikker på den siste der, bakkus. Det skjedde i hvert fall på én av kebabturene at vi fant ut at antall biler til disposisjon i fjor bare var to.

Men koselig var det.
Sist endret av Snillorg; 14. januar 2009 kl. 08:44.
Sitat av spankomatic Vis innlegg
har aldri vært der før! Nå har jeg i tillegg sluttet å spille så mye, så det blir ingen tur i år heller for min del:/
Vis hele sitatet...
Pfff.. Hvem spiller på tg?

Jeg håper de får slått inn no bedre anlegg i år. Ble faktisk skuffet over lyden på fjorårets.
De tidligere åra har det rista i buksene når sceneshow starta, det manglet i fjor.
Sist endret av RayMonk; 14. januar 2009 kl. 08:47.
Må jo på TG09, var ikke der i fjor. Men i år SKAL jeg. Vært der 2003,2004,2005,2006,2007, ......, 2009. Har bil og lappen så jeg kan kjøre til "trommevirvel" NFFBABB : p btw, Barbique/Dennis eller Siesta. Bor 20 min unna Hamar xD LADDDJE
Jeg skal dit med en del kompiser fra over alt i Norge.
Blir min første TG, men jeg har jo vært der dagen før og fikset inni vikingskipet da! xD
Noen som vet hvordan det står til med billettsalget? Når? Hvor?
Info kommer på gathering.org først, der er det ingenting så det er bare å vente mer
'Faen, har vi fått en russisk matstasjon hit, eller?' - bakkus da det ble felles oppmøte på rekka før babb!


Jeg skal ikke iår, forresten.
Sist endret av vidder; 20. januar 2009 kl. 20:31.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Må nok endre min stemme til ikke i år. Fått invitasjon av en venn opp til geilo på hytta hans, så blir en uke med ski
Har ikke tenkt meg iår. Har heller aldri hvert med på Tg heller. Men kunne kanskje tenke meg en tur om 1-2 år.
da var billettene lagt ut folkens.

hvordan er det med disse billettene, når kan man handle?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Påmelding for billettkø-lotteriet har startet ja!

Guide for påmelding jeg lagde fort:
Gå inn på http://partyticket.net/tg09/checkout/index
Så kommer spørsmålet: "Do you want to enter the The Gathering 2009 shop-queue?."
Husker ikke helt hva svarene var, men velg "Yes,..."

Du har nå meldt deg inn i lotteriet som blir utført 03-02-2008 19:00:00 CET
hvor det trekkes om hvilken plass i køen man får!

Gleder meg til TG nå!
Ikke lenge igjen! Gleder meg til å treffe folka!
Blir mitt 3. år

EDIT;
En liten feil:
Dato for trekning er: "03-02-2009 19:00:00 CET"
Sist endret av Thoryllo; 26. januar 2009 kl. 22:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ah, det er lotteri om plassen i køen, slik at det ikke går på førstemann til mølla-prinsippet...
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
VivaLatrina: Stemmer

Sitter å lurer på hva jeg skal gjøre med hylla til meg om kameraten min i år..
Vi tenker litt på å male den selvlysende eller noe lignende og sette inn spotter... vi får se
Part time ninja
locked65's Avatar
Trådstarter
Da er jeg i køen også

Bra ide thoryllo
TG blir kos =D hvor langt er det og kjøre fra Kristiansand til hamar? rundt 9 timer?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Toadftw:
I følge Gulesider.no tar det ca. 6 timer og 11 minutter fra Kristiansand (By) til Hamar (By) (453.5 km)

http://www.gulesider.no/kart/;jsessi...%26tab%3Droute
ikke mer hehe =D nice nice.
og ta toget til TG er noe dritt. gå heilt fra tog stasjonen til Vikingskipet med all bagasje er STRESS
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Toadftw Vis innlegg
ikke mer hehe =D nice nice.
og ta toget til TG er noe dritt. gå heilt fra tog stasjonen til Vikingskipet med all bagasje er STRESS
Vis hele sitatet...
Ptheh, ikke om du av hardware kun har med deg to laptoper på henholdsvis 15,4 og 12,1 tommer ^^
Jeg skal nok dra en tur i år, men dere finner meg aldri
▼ ... over en måned senere ... ▼
Blir det noe særlig FreakForum-rekke eller? Kjøpte nettop billett, men fant ut at ingen jeg kjenner skal.. Andre rekka jeg har pleid å sitte med ble ikke noe av... :S

Si ifra hvis noen vil lage en liten rekke..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Akk, skulle gjerne vært der ..
sergeant er der tho, og fikk med en låt jeg og en kompis har laga i finalen på "Freestyle Music", 3. Close Exit by sa er DNA (Vote )

Her er den, om noen vil høre; http://tilfeldig.info/TG/Pi%20(Close...TG%20Edit).mp3