Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 472
har etter å hatt ett gammelt reserve skjermkort i pcen, kjøpt ett enkelt GeForce 6200 128mb. Nå etter å ha montert og innstallert driverene, så fungere ikke noen av spillene mine på pcen. Kommer bare til filmene skal begynne, wow fungerer ikke i det hele tatt, og cs henger seg inne på "new game - options"-bildet.

alt dette har fungert fint før, men nå etter bytte av skjermkort så har det bestemt seg for å ikke fungere!

jeg har prøvd å innstallere driverne på ny, jeg har tatt windows update, sjekket for updates.
ingenting av dette har gjort nytten.

når jeg innstallerte driverene ble jeg spurt om jeg ville fjerne de gamle før jeg innstalerte de nye driverne, dette her svarte jeg jo selfølgelig nei på, selv om det var anbefalt, men det skal vell gå ann å "rulle" dette her tilbake på en måte?

også første gangen wow klikket, kom det opp en feilmld at windows merket at det var noe feil, men mer hjelp fikk jeg ikke.

hadde vært kjempe flott med litt hjelp nå (:

- esr
Fjern driverene til det gamle skjermkortet. Kan godt være det er det som er inne og ødelegger.