Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1837
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
http://home.no.net/papir22/mp3/hvilkenartist.wav - hvilken sang? artist?

Jeg suger i å nynne, såe.. Ikke komenter det
Jeg husker ikke hva den heter, men du har en nydelig stemme iallfall.. Hoho!
Ble litt for monotomt til at jeg kunne høre hva det var ihvertfall.
nå i skrivende stund sitter jeg å hører på sangen din, å det er jo ikke mer en tre sekunder, så det er ganske vanskelig å finne ut hva sang det er. Kan du ikke jodle den litt lenger?
Mari Boine - Jaskatvuoða Manná ?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Ikke noe samisk. Dette er en sommersang. Som var emd på en samleCD i fjor eller året før det sommer. Skal se om jeg kan lage litt mer lyd. Men den går slik i rerfrenget
schnaapi?
Ja, har hørt den. Den var på en sommerplate ja for ikke så lenge siden..

Husker fan ikke hva den heter
Jeg har hørt den før, men jeg kan ikke navnet på den. Kjente den igjen med en gang.. Så jeg tror ikke det skal være så vanskelig å kjenne igjen sangen her.
Magisk - Woooaah Wooooaah?

nei, vet ikke, men det hørtes kjent ut ja..
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Hehe.. Takker for gode svar, men dette bringer oss ikke nærmere Alle har liksom hørt den før, men hva den heter vet ingen? Hehe..
Mulig at plata het best of summer, og kom i 2003. Altså på sommeren. Dette var en samleplate med surfebrett og sol på coveret. Om dette hjelper noe mer.
Sist endret av Magisk; 14. juni 2005 kl. 17:04.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Han homoen jeg bor med sier det er baltimora - tarzan boy

Jeg fant et klipp av den på Ebay, og legger det ut her om 2 sec
Sitat av nso
Han homoen jeg bor med sier det er baltimora - tarzan boy

Jeg fant et klipp av den på Ebay, og legger det ut her om 2 sec
Vis hele sitatet...
ammagad he is gay
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
http://home.no.net/xyzhome/mjusik/ta...isk_remake.mp3
Den ligner litt, det må jo nesten være denne
Det _må_ være tarzan boy, ja. Dritkul sang!
hehe, tror også det er samme. har veldig mange artige assosiasjoner med den sangen
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
HÆRLICH!! nso og hans dude er mannene
Er det heile songen?
Var litt kort, men han var jævlig kul!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Ikke for å være gledesdreper, men jeg føler meg forpliktet til å oppplyse deg om at overstående "låt" faktisk er laget av undertegnede ved å bruker sampelet til Magisk

Det var ment som en spøk, men den gikk tydeligvis over hodet på dere tonedøve fjortisser

Denise Lopez - Tarzan boy

"Denise Lopez började sin karriär som dansare åt bl.a. Dr Alban och Culture Beat. Under 90-talet satsade hon på solokarriär under artistnamnet DeDe, och hade hits som exempelvis "My Lover" och "Get To You". Nu har hon för första gången spelat in en cover, och det gör hon med stil! Nya singeln "Tarzan Boy" är förstås en cover på Baltimoras klassiker från 1985. Vi har valt att spela den sköna "Summer Edit" som producerats av Radioseven-killarna Michael Casado och Oscar Zachrisson.

Singeln släpps lagom till midsommar, och du som lyssnar på Radioseven kommer självklart också få chansen att vinna ett ex. av denna blivande sommarhit!"

(tatt fra radioseven.se)

Hater den sangen =p
Sikkert Toybox sin versjon som du har hørt.
nFF Marshall
morten's Avatar
Er det ikke den Kung Fu Fighting sangen da?
Det var iaf det inntrykket jeg fikk av den jækla bra nso rmx'en
Baltimora - Tarzan Boy. Titalls remixer osv, men dette er den orginale!

Forøvrig nesten helt lik nynningen din også