Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 3599
kom over disse hardcore norske rapperene via irc, anbefaler virklig at dere ser på bildene og hører sangene de har laget. Dere vil få en god latter (:
dette redde dagen min hvertfall

url:
http://www.home.no/zoo-kingz/


(kanskje ikke helt den rette plassen å legge dette opp men fant ingen annen)
Hoho, det der var jo rent tragisk. Sidene var elendige, og "Rappen" var jo helt latterlig... Noe så utrolig fjortiss
Sitat av esr
(kanskje ikke helt den rette plassen å legge dette opp men fant ingen annen)
Vis hele sitatet...
Mulig at man ikke kan kalle dette musikk, men forumet har en underkategori for nettopp det.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Utrolig bra! eller ikke.. Hørte på 1 minutt av den første sangen før jeg ikke visste om jeg skulle gråte eller le.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
"Asko" ligner på søskenbarnet mitt. HUN er 4

edit: Hahahahahahahahahaha. Nå fikk jeg høre låtene. Lykke til med platekontrakten
Sist endret av Marken; 13. juni 2005 kl. 11:50.
Ååååå er det mulig,, håper dem dør....
Sitat av Zoo kings
Sindre: å nå vår mann ole petter går opp mot mic’en mens eg ser han svetter, han har et skap som er overfylt av skjeletter.
Vis hele sitatet...
Ja rimet men burde kansje ha sammenheng også da.....uff
Disse tar av! Fan-brev neste.
jeg vil ha autograf
Sitat av hawkai
tiss, bæsj, promp. Kan nokon telle kor mange gongar "fitte", "pule" og "kuk" fins i teksten?
Vis hele sitatet...
Nå ber du om mye. Det betyr at en person på NFF skal sitte å høre gjennom en hel sang. Og i tillegg må han faktisk følge med.
Haha, dette sugde virkelig. Beatsa var fryktelig kjedelige, og rapperen hørtes ut som kakemonsteret i muppet street. Og han eier ikke rytmesans. ^^
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
De snakker jo bare i miccen, høres nesten ut som hvisking i noen tilfeller.. null trykk, høres faktisk akkurat ut som ungene snakker i timen når de skal lese fra ei bok
esr
esr's Avatar
Trådstarter
håper virkelig noen finner ut hvem de små jævlene er, ringer til foreldrene og sier det til dem. håper enda mer på at de blir tatt opp slik at flere kan le av det.

*hint hint*
Jeg klarte å høre på i sju sekunder. Noen bedre?
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Jeg greide å høre på en hel sang. Er nesten litt stolt. Men det er noe av det mest grusome jeg har hørt. Har desuten lest tekstene deres, det er bare teit.
Kan ikke si noe annet enn at dette var for sært for meg, og langt i fra bra.
ser ut til at de kan få platekontrakt.. Virgin Records Norge Co vil ha dem !
Det er jo helt utrolig.

"Dette e dissen om klasse om alle i klassen, t alle fittene som drikke av dassen"

Lurer på hvor gamle de er...

Tror jeg setter på litt Sandra heller <3
esr
esr's Avatar
Trådstarter
zeronz, det er jeg som har prøvd å lure dem, tenkte visst de kontaktet meg så kunne jeg spørr etter fult navn på hele "crewet", nå spørs det bare om de går på det.
Det morsomme er jo at de har en bi-inntekt bortsett fra de trolig fantastisk store salgene av hjemmebrente CD-er med sangene sine - nemlig vinsalg.

Se på nyheter-siden. De selger 1,5 liter for 75,-!!!1111one
Haha, dette må jeg bare le av. Det er jo ganske morsomt. Jeg skal lese igjennom alle sangene jeg. Fy faen for noen usaklige tekster. Og så utrolig monotomt. Høres ut som om de er sånn 12-13 år gamle..

Tror jeg skal begynne å drikke fra dassen.
Det er muuuligens på tide å finne seg en ny hobby..
Ser opp til de gutta ass, så skal jeg bli når jeg blir stor.

Får du noe ut av dem esr?
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Har nettop fått vite sånn halveis hvem dem er. De bor på Hundvåg i Stavanger og går i 9. klasse. Det som er litt spesielt er at disse to karene er de samme som tente på den ene 9. klassingen for noen måneder siden. Det bekrefter jo bare hvor idioter de egentlig er.
Dette er ikke seriøst er det?
Tror PP-tjenesten ville hatt en field day med disse guttene.
"Alcohol Production
Vin lagingen gikk til helvete... vi ble tatt og kan derfor ikke selge til de som ville ha.
vinen hadde også stått så lenge at den nesten hadde blitt gift."

Bwhahaha
Pretty Princess
Freaken's Avatar
"Som KeiserSniTT er kuken din krom, jeg hater deg å du er jævli dum.
Du og Alex, har homse sex, hører på U2 Bjørn Eidsvåg å DDE,
jeg bjynner og le, faen jør jeg det, musikk smaken din er en tragedie,
mens synginga di er en komedie, ligger der og øver inn lyrikk,
mens du ligger å suger manne pikk. "

Det sier seg selv, kanskje?

Fyfaen. Jeg har hørt gjennom 3 sanger! Jeg er så sliten
Sist endret av Freaken; 14. juni 2005 kl. 17:09.
Du seriøst as, tror faen jeg må spy, har aldri hørt på makan, finn ut hva di hetter (:
Sitat av Freaken
"Som KeiserSniTT er kuken din krom, jeg hater deg å du er jævli dum.
Du og Alex, har homse sex, hører på U2 Bjørn Eidsvåg å DDE,
jeg bjynner og le, faen jør jeg det, musikk smaken din er en tragedie,
mens synginga di er en komedie, ligger der og øver inn lyrikk,
mens du ligger å suger manne pikk. "

Det sier seg selv, kanskje?

Fyfaen. Jeg har hørt gjennom 3 sanger! Jeg er så sliten
Vis hele sitatet...
ATDETVAR?! Hørt gjennom alle tre sangene? Er du gal mann? Suicidal eller? Noe?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Sitat av Sture Dingo
ATDETVAR?! Hørt gjennom alle tre sangene? Er du gal mann? Suicidal eller? Noe?
Vis hele sitatet...

This is the end.... my only friend, the end...
Skal jeg bare lese dette? (hentet fra starten av Dissen om klassen Part. 2 H.O.R.A.)
Du sparer deg for mye hodepine om du bare leser ja. Freaken, goodbye then!
Jeg limte inn url til denne tråden i gjesteboka deres sånn at de kan få se hva folk _virkelig_ synes om dem =)
Da røpte du jo at esr prøver å finne ut hvem de er!! Omg, doooh!

Edit: Han vil vel kanskje ha mer info da?
Sist endret av Sture Dingo; 14. juni 2005 kl. 21:00.
Omg plz navnene deres står jo faktisk på den siden da
*tatt bort*
Sist endret av Rodwelt; 14. juni 2005 kl. 21:27.
Dropp mobbinga for faen! Vi har slått fast at de er udugelige som "rappere" og det er nok. Det er ingen grunn til å dra det videre.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Hahaha. Noe så utrolig, forferdelig latterlig. Disse karene dummer seg ut på nye måter jeg ikke ikke trodde var mulig.
De utgir seg som idioter ved å tråkke på alt og alle. Laget en egen sang dedikert til å sette klassekameratene i gapestokk. De synes også det er kult å bruke uttrykk som homser og horer for å såre.
Musikken var forresten forferdelig.

De reklamerer også for sin eksotiske og eksklusive vin, og går under navnet "Alcohol Productions"

"Vin lagingen gikk til helvete... vi ble tatt og kan derfor ikke selge til de som ville ha."

"Siden d e så mangen jævler som klage har eg sletta gjestebogå..."

"me har slutta å laga nye ting fordi ingen e positive t sangana eller dder. så me jer faen"


*edit*

Enig med DonTomaso. Ikke forfølg disse barna for å være idioter. Vi har nok av dem på forumet.
Sist endret av Kakcoo; 14. juni 2005 kl. 21:31.
Til og med de to rapperne på MGPJunior var jo bedre jo
"Siden d e så mangen jævler som klage har eg sletta gjestebogå..."
"me har slutta å laga nye ting fordi ingen e positive t sangana eller dder. så me jer faen"

Asko = Lukas ???
Psycho = Sindre Iversen

Kan noen identifisere dialekten så bosted og telefonnummer kan finnes?
Sist endret av Berion; 14. juni 2005 kl. 21:53.
Kan noen stenge tråden?
Jeg kan stenge tråden.