Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2490
Hei,

Jeg sliter litt med at den trådløse routeren min (D-Link DIR-635) ikke sender signal som dekker et nok stort område, og lurer på om jeg kan benytte en annen trådløs router til å motta og videresende signal fra D-Link? Slik at dersom D-link (koblet til med kabel) sender signal til en annen router som igjen mottar signal og videresender? Er dette mulig å få til på vanlige routere som den jeg bruker og f.eks. Jensen WA-2204, eller må jeg kjøpe et access point som er laget for et slik formål?:-)

Setter pris på hjelp!
Trådstarter
Jeg er klar over at slike kan brukes, men jeg lurte mer på hvorvidt det er mulig for meg å få til et slikt system uten ekstrautstyr. Er det mulig med vanlige trådløse routere? Ser at min D-Link har en routing-option i innstillingene, kan dette være aktuelt? : )