Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1156
Heioghopp!

Nå har jo Darkfall kommet ganske greit i gang etter en litt små humpete start med mye problemer med account siden deres (som forøvrig er hostet og drevet av en tredjepart), men det kommer fler og fler inn i spillet under de daglige salgene av accounts.

Jeg har hatt konto nå en stund, syntes spillet er kult så langt.

Er det noen andre som spiller?

Fokuserer mest på bueskyting selv, er i guildet Ultima Thule sammen endel andre norske folk jeg kjenner fra tidligere
Har også spilt en stund, men syntes Ultima Online gjør de samme tingene mange ganger bedre. Skulle også være med i Ultima Thule frem til de skulle spille furries.

Selve spillet er faktisk ganske bra. De har bare glemt å fylle spillverdenen med stuff.
Sist endret av Skrekkugle; 10. mars 2009 kl. 14:51.
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg syntes faktisk mangelen på mobs virker ganske realistisk, og det er digg. Er så dritt å måtte løpe igjennom 4000mobs før du har kommet fram noe sted. På linje med det du må i WoW. Hvor mange mobs møter man ikke hvis man løper fra Goldshire til Stranglethorn Vale? Er jo pakka tett med mobs OVERALT.

I Darkfall møter man forskjellige mobs på forskjellige steder, det er kanskje ikke så tettpakket men de er nå også betraktelig vanskeligere å ta ned (de fleste).

Erfaringene mine sålangt er nesten kun positive, har ikke engang møtt på noen som jukser enda. Det er jo endel som macro spammer spells osv, men det er jo normalt i et såpass skillbasert spill.

PS: Mahirim <3, Humans osv ser jo bare dumme ut Slaktes som griser.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spiller Darkfall selv. Det at verdenen ikke er loaded med mobs, men at mobs spawner når du camper i en area gjør at serverne fungerer mye bedre.. Konge spill der det du gjør faktisk har noe å si..

Name: Last Boss, Alfar, member of The Blackhand Order i DUSK alliansen. Bare å /tell meg om du vil diskutere litt DF
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det noen som fortsatt spiller Darkfall? Har det blitt bedre?

Jeg spilte litt de første 2 ukene, men ble lei av alle bugs. Tenkte kanskje å prøve det igjen..
Dette er spillet som er litt mer "First Person" en vanlige MMORPG ?

Ammm i right?

Så på det tidligere, men orket ikke mer når jeg fant ut at det hadde vært under utvikling i 10 år .. forventet aldri at det skulle bli noe av det.

Noe Trial stuff her, eller må man kjøpe?
Kom faktisk 6 dagers trial i dag... Noen som enda spiller?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bumper denne tråden.
Noen som fortsatt spiller?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
har lyst å prøve dette, men har hørt rykter om en veldig elitistisk gruppe spillere, som gjør det kjipt å være ny. videre spiller jeg WoW, og har ikke råd til to spill. men skal ta trial på dette ved en anledning hvor jeg har litt fritid. om jeg liker det like godt som/bedre enn WoW, kan det lett bli at jeg fletter litt på hvilket spill jeg spiller.

sånn på papiret virker det som om Darkfall har mange ting jeg skulle ønske WoW hadde. særlig dette med at spillerne får påvirket verden. jeg håper bare at det ikke er noe som kun eksisterer på papiret. som en dyrker helbarka CRPG (som Neverwinter Nights, Baldur's Gate, Icewind Dale, Ultima, Planeshift, etc), så er dette på mange måter langt mer interessant for meg enn WoW, som i utgangspunktet er mer et actionspill blandet med RPG, dungeon crawler & hack'n'slash. (RP guilds som lager egne quests er derimot utrolig kult.)
Sitat av alexanderb Vis innlegg
har lyst å prøve dette, men har hørt rykter om en veldig elitistisk gruppe spillere, som gjør det kjipt å være ny. videre spiller jeg WoW, og har ikke råd til to spill. men skal ta trial på dette ved en anledning hvor jeg har litt fritid. om jeg liker det like godt som/bedre enn WoW, kan det lett bli at jeg fletter litt på hvilket spill jeg spiller.

sånn på papiret virker det som om Darkfall har mange ting jeg skulle ønske WoW hadde. særlig dette med at spillerne får påvirket verden. jeg håper bare at det ikke er noe som kun eksisterer på papiret. som en dyrker helbarka CRPG (som Neverwinter Nights, Baldur's Gate, Icewind Dale, Ultima, Planeshift, etc), så er dette på mange måter langt mer interessant for meg enn WoW, som i utgangspunktet er mer et actionspill blandet med RPG, dungeon crawler & hack'n'slash. (RP guilds som lager egne quests er derimot utrolig kult.)
Vis hele sitatet...
Darkfall blir nytt! Utvikleren driver og lager en ny versjon av spillet som vil fikse mye av problemene spillet har i dag.
har hørt om dette, ja. har du noen lenker som omhandler dette? helst noe from the horse's mouth. har lest en del fra diverse spillsider, men av en eller annen grunn har ingen av dem lenket til noe offisielt.